9 stycznia 2014

"Co widać za oknem w styczniu?"

Tutaj głównie zadziałała wyobraźnia. Może nie ma śniegu na dworze, ale na transformice panuje zima :). Autorzy pokazali sporo pomysłów co można zobaczyć za oknem w styczniu.
Tuż obok praca Znajomej. Uchwyciła słońce (nie wiem czy wschód czy zachód, ale raczej zachód). Praca ta nie bierze udziału w konkursie.
Każdy kto brał udział otrzymuje 4 pkt, zwycięzcy 6 pkt.

A oto pozostali uczestnicy:
Blaiiir. Widzimy tutaj pokój z oknem. Za oknem zaś bałwana i śnieg. Spokojne popołudnie przy kominku i mysz zerkająca ciekawie za okno. Taboretowi brakuje nóg, ale sama praca jest ładna.

Djaniol podobnie jak Blaiiir pokazał nam śnieg. Nawet jakaś myszka zbudowała igloo. Dość ciekawe, w Polsce raczej niemożliwe. Drzewa nie mają liści, typowa zima :)

Inousia. Na jej pracy widać bardziej pokój niż okno. Okno widać w drugim planie. Myszka jest ładnie narysowana, ale chodziło o pokazanie co jest za oknem. Widać śnieg i chyba jakiegoś ptaka.

 Sharusia. Te prace potraktowałam trochę abstrakcyjnie. Jak na abstrakcję ciekawe wykonanie. Za oknem widać myszki na sankach i chyba jezioro lub staw :). Jak widać myszki zjeżdżają prosto do stawu :D

Spryciareczk. Prace uznałam mimo wklejonych myszy. Bałwan ciekawie narysowany, wprost wchodzący w okno. Śniegowy twór wygląda jak olbrzym podług myszek :)

Wakawakaole. Praca pięknie wykonana. Co prawda nie widać framugi okna, jak to jest w większości prac, ale nigdzie nie było napisane, że musi być. Nawet dokładnie napisała co widać XD

Weroniczkab wykonała pracę w paincie. Dość ciekawa praca, prosta, ale przedstawiająca co widać za oknem. Trochę klamki nie pasują, śnieg jest za dużawy, ale urzekł mnie ten rysunek :)

Zuziaxa pokazała 1 stycznia. Czyli dzień puszczania fajerwerków. Znaczy się tak po północy do ok 1:00. Chyba, że potem jeszcze puszczają. Fajnie są dobrane kolory i przedstawiona myszka :)

Czas na zwycięzców. Zwycięzców jest dwóch :)
Fiszka. W sumie nie ma tu dożo do opisywania. Praca jest świetna. Pewnie widok z okna w jakimś miasteczku, na dodatek z wyższego piętra i w oddaleniu. Pięknie wykonana, po prostu czarująca :D

Sukisorra. Tutaj podobał mi się pomysł jak i wykonanie. Jeden dzień w jednym rysunku. Szczególnie zwróciłam uwagę na firanki XD

Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w konkursie i gratuluje tak pięknie wykonanych prac :D




14 komentarzy:

  1. Praca Su jest okropnie cieta i mało płynna. WIĘCEJ PŁYNNOŚCI NO D:

    Saj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIEKI WIESZ! :@
      FOCH.

      Usuń
    2. No tak trochę... ale pomysł ciekawy xD

      Usuń
    3. Jak dla mnie pomysł ciekawy :)

      Usuń
    4. Dla mnie też :3

      Usuń
    5. pomysł tak, obrazki spoko, ale z płynnością problem. SU NIE FOCH PFPF. MUSISZ ZMIENIĆ CZASY PRZEJŚCIA KLATEK I BĘDZIE ŁADNIEJ ..

      Usuń
  2. Ojoojjj <3
    Ale niespodzianka :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. "Djaniol podobnie jak Blaiiir pokazała nam śnieg."

    Lekka pomylka jestem plcia meska xD

    Djaniol

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się praca Wakawakaole :) gratuluję zwycięzcom ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysylalam ci pracę marzenie :\ saniiaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podoba praca Zuziaxy , powinna być też w wygranych .

    /Ja z innego plemienia ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ładna, ale to tylko jeden dzień w styczniu :). Nie tylko ja wybierałam zwycięzce.

      Usuń