8 stycznia 2014

Podsumowanie plemienne roku 2013

Zobaczyłam podsumowanie roku na pewnym blogu komiksowym, pokazałam go Znajomej. Zaś ona doszła do wniosku, że przecież też możemy takie podsumowanie zrobić :). Więc wzięłam się do roboty. Miłej lektury :)

Styczeń
Początek roku był pełen imprez, różnych ślubów. Nasze plemie zaczęło się porządniej rozwijać. Powstał regulamin plemienny, czarna lista i została spisana geneza plemienia. Do grona szamanów plemiennych dołączył Binor, który już rok jest szamanem, brawo dla niego. 
Luty
Miesiąc eksperymentów z różnymi konkursami. Wtedy najbardziej działały: Mesmera, Znajoma i Natchnienie. 

Marzec
Wyszedł pierwszy numer naszej gazetki plemiennej „Marzyciel”. Arystokrata napisał swój pierwszy post na blogu. Było od groma imprez i pełno treningów.
Kwiecień
Odwiedzanie nowopowstałych roomów. Stworzenie Harcerzy. Liberrate zasypywała Marzycieli swoimi pomysłami. Zorganizowany został Quiz z wiedzy o plemieniu :). Dużo można było zobaczyć, masa nowości.
Maj
Do grona szamanów plemiennych dołączyli: Adamgalla i Lekkoduch. Powstała nowa ranga plemienna związana z treningami. Mieliśmy multum spontanicznych imprez, które miały ciekawe myśli przewodnie.
Czerwiec
Miesiąc  Marzycieli. Codziennie coś innego. Wielka aktywność marzycieli, sporo zabaw, różnych konkursów. Dwoma słowami: Było wiele ;)

Lipiec
Czas zagadek i konkursów pobocznych. Cały lipiec był zasypany różnymi konkursami, nagrody za zwycięzstwo były różne. Dodanie nowych funkcji plemiennych.
Sierpień
Nowymi szamanami plemiennymi zostały: Aniuschan i Liberrate i na tym zakończyła się rekrutacja nowych szamanów. W tym miesiącu nasz blog plemienny dotarł do 100 000 wyświetleń. Byliśmy świadkami wyjątkowego ślubu – cmentarnego.
Wrzesień
Wprowadzona zostaje punktacja, zasady zdobywania rangi ulegają zmianie. Do sojuszników Marzycieli dochodzi Typ Trawiasty, którym wodzem jest Mesmera. Nazwy rang ulegają zmianie, także są inne prawa niż na początku. Miesiąc chaosu, gdzie platforma społecznościowa wiele mieszała, jednak mimo tego jakoś się dogadywaliśmy.
Październik
Powstało mnóstwo opowiadań, halloween towarzyszyło już od początku miesiąca. Była krótka przygoda z zajęciami dla Marzycieli. Uczciliśmy kasztana wraz z Adamem :) 
Listopad
Odwołanie zostaje Top Mysz, powstają liczne wojny. Mimo nieprzyjemnych sytuacji Marzyciele nadal działają. Są organizowane różne zabawy, imprezy czy specjalne dni. Punktacja się rozwija, blog zmienia swój wygląd. Znajoma działa :)

Grudzień
Miesiąc otoczony ciekawymi konkursami i zapałem Marzycieli do brania udziału w konkursach. Czas w którym wspólnie zbieraliśmy prezenty.  To był magiczny miesiąc, pełen serdeczności, miłych wspomnień i wspólnego spędzania czasu na roomach. Czas kiedy to na roomie było większość Marzycieli.



Jak widzicie wiele się działo. Były wzloty i upadki, jednak sporo się wydarzyło. Szczególnie chce podziękować Znajomej, która rozwijała za mnie to plemie. Chcę, żebyś wiedziała jak bardzo Cię cenię. Dziękuję wszystkim aktywnym Marzycielom, a także tym, którzy ze mną są już rok. Dziękuję wszyskim, którzy mimo złych opinii zostali. Dzięki takim osobom plemie jest wyjątkowe. Niech sobie mówią co chcą o Marzycielach, ale my wiemy swoje. Jesteśmy plemieniem z historią :)

29 komentarzy:

  1. Okej, teraz wiem co się działo jak mnie nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem już rok w Marzycielach! :)))
    Dziękuję, za każdy dzień spędzony z Wami <333 ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. moze podaj skad masz ten pomysl? kopiarze!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj uważnie, napisane jest.

      Usuń
    2. I poszedł jakiś anonim taki...nie to żaden z tranformice dlatego nie podany został. Komu z was by się chciało prowadzić coś rok?

      Ten pomysł jest ogólnie przyjęty na blogach...starszych blogach. Poszukaj a może znajdziesz wypisując w google

      Widzicie czytelnicy? Ktoś śmiało nas kontroluje, więc nie ma do obaw, że będą plagiaty ;)

      A właśnie, gdybyśmy chciały ukryć to, że ten pomysł nie jest wykorzystany, nie było by nory wyżej, ale widzisz anonimku my piszemy co i jak.
      A adresu nie podam, bo to nie jest z tfm, jest to pomysł blogowiczów ogólny, możesz znaleźć w necie, a podsumowanie można znaleźć chociażby w google..

      Widać, że mało podróżujesz po blogspotach, nie piszę tutaj o blogach związanych z grą...bo takie to mają trochę inną formę. Posprawdzaj, bo twój komentarz wygląda....dość dziwnie jak ktoś się zastanowi nad tym ;p

      Usuń
    3. Ciekawe czy anonim przeczytał co niżej? Czy skupił się na początku? xD

      Usuń
    4. Podsumowania są na wielu blogach. żadne kopiowanie debilu.

      Saj. C:

      Usuń
  4. Heh, w roku 2013 udało się wyprowadzić plemię na proste ;)

    Dziękuje za podziękowania w poście :)

    W sumie brawo dla szamanów, że są lojalni! Niewiele może poszczycić się takim gronem stałym ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenie,Znajoma tak dalej ! ;D byłam w niejednym plemieniu i to jest raczej najlepsze.... Ciekawy pomysł. C: nie wierzę, już rok :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo będzie druga rocznica *-*

      Usuń
    2. :3 nie mogę się doczekać :D *-*

      Usuń
    3. Trzeba włączyć to wiernych marzycieli, którzy są ;)

      Usuń
  6. wielesiędziałosporosiędziałobardzowielesiędziało
    ^unikaj takich powtórzeń, bo to wkurza :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale się działo, więc powtórzenia są na miejscu :)

      Usuń
    2. Poprawiłam, żeby nie było ;p

      Usuń
  7. Byłam w Marzycielach aż 9 miesięcy. Jestem zadowolona z tego czasu, który tam spędziłam. Poznałam wiele ciekawych osób, powygłupiałam się. Tam też poznałam Afrobizza :). Atmosfera w Marzycielach była różna, lecz kiedy ja czy ktoś z moich znajomych zaczął działać, to nie było nudno. Wiele się wydarzyło, jest mnóstwo wspomnień, które będę mile przywoływać. W swoim plemieniu dbam o podobną atmosferę.
    Choć jako wódz teraz rozumiem, jak czasami czuje się Marzenie. Podziwiam ją za to, że tak długo wytrwała i mimo wszelkich przykrości nie odeszła.
    Jestem pełna uznania dla Znajomej, bo to w końcu Baśniowy Pionier. Wprowadziła wiele ciekawych pomysłów, niektóre z nich nadal funkcjonują.
    Lubiłam spamować Natchnienie na poczcie. Jej charakter wyróżniał się. Była bezlitosna, ale jednocześnie miła. Pomagała tym, którzy ją poprosili, a rugała tych, którzy jej rozkazywali.
    Adamgalla wprowadził trochę rywalizacji. Jego maniaczy charakter potrafi być zaraźliwy. Lubiłam z nim pograć kiedy wołał na room. Mimo braku st, warto czasem do niego wpaść ;)
    Lekkoduch to dość wyjątkowa osoba trudna do opisania. W zabawny dość sposób potrafił zakończyć spór. Nawet o tym zrobiłam komiks XD. Jest szczery i za tą szczerość go lubię.
    Pamiętam jak były wykorzystywane pomysły Liberrate. Ona w pewnym momencie popchnęła Marzycieli do przodu. Nadała im z lekka innego charakteru.
    No i Aniuschan. Pełna entuzjazmu. Zawsze ze mną żartowała. Na czacie plemiennym sporo było spamu od naszych rozmów :)
    Jeszcze wiele osób mogłabym tak wymieniać, ale na szamanach plemiennych skończę. Te osoby są wyjątkowe. Jeśli ktoś nie docenia ich charakteru to jego problem.
    Dzięki Marzycielom ta gra zmieniła dla mnie swój charakter. Nabrała kształtów. Przestałam być tylko graczem. Za to wszystko i za wspólny czas dziękuję tym, którzy ze mną byli w Marzycielach. Naprawdę miło spędziłam z wami czas. Mam nadzieję, że Marzyciele będą trwać wiecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baśniowy Pionier...dawno nikt mnie tak nie określił, dziękuje ;)

      Usuń
    2. Mesmero wzruszyłaś mnie jak Marzenie. Dziękuję za te słowa.

      Usuń
  8. Brawo dla Marzycieli! :D
    Nie każde plemię umie przetrwać tak długo z tyloma myszkami.
    Widać, że macie dobrych Szamanów i oczywiście Wodza :)
    Pozdrawia Mrkapii

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwowałam jak Marzenie wraz ze Znajomą rozwija plemie. Jak próbują spełnić swoje postanowienia. Widziałam wzloty i upadki, wszelkie oszczerstwa, które były skierowane wprost do stworzycieli plemienia. Mimo tego wszystkiego plemie trwało. Potem coraz bardziej się rozwijało, a w roku 2013 przeszło na inne tory. To plemie pełne energii, zabawy, pomocnych osób, aktywnych. Zdarzają się gorsze dni, okropne osoby itd. W końcu tak jest w plemionach. Żadne plemie nie jest idealne, jednak Marzyciele wytyczyli nową modę. Widziałam wiele plemion próbujących naśladować swój pierwowzór. Sporo osób zazdrości sławy Marzycieli. Wiedzcie jedno na pewno, oni nigdy do sławy nie dążyli, po prostu chcieli stworzyć dobre plemie, plemie dla każdego, gdzie myszki będą dobrze się czuły i będą mogły uzyskać pomoc.
    Gratuluję Znajomej, Marzenie i wszelkim aktywnym osobom za to jak rozwinęli plemie. Niech plemie dalej trwa. Będę was jak zwykle wspierać duchem.
    Sojuszniczka Marzycieli z plemienia No chyba nie. :)

    OdpowiedzUsuń