16 stycznia 2014

Urodziny Weroniczkab


Weroniczkab już od dwóch miesięcy męczyła o urodziny. Przyszła punkt 19:00. Czyli tak jak było zaplanowane. Zaczęło się od piosenki urodzinowej i tortu. Weroniczkab wybierała mapkę. Niestety, ktoś ciągle puszczał jeden utwór i musiałam zmienić mapę bez ekranu. Na szczęście przypasowało to solenizantce. Namawiała ona do zabawy, tańca. Z początku puszczałam muzykę, potem ktoś mnie zastąpił. W pewnym momencie solenizantka znikła, ale bawiliśmy się dalej. Impreza urodzinowa przerodziła się w wieczór panieński Aniuschan. Impreza rozkręciła się bardziej. Oczywiście znalazł się ktoś, kto postanowił zepsuć zabawę. Za pomocą kodu lua ciągle odświeżał mapę. Liberrate wzięła sprawę w swoje łapki. Zaproponowała zabawę. Włączona została piłka nożna, a kiedy wpadł Lekkoduch rysowaliśmy. Z gośćmi na naszej imprezie było różnie. Co jakiś czas myszki wchodziły, wychodziły. Niewiele myszek zostało na długo.

6 komentarzy:

  1. Sto Lat.! ^°^

    Od dwóch miesięcy planowane, a ja nic o tym nie wiem ;-; xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Choć pięć lat.... Choć pięć lat... XD bym była... Gdybym się nie wzięła za ozdabianie pokoju.i rysowanie :I

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic się nie stało ,że nie byliscie nie moich urodzinach a za życzenia dziękuję wam :) impreza naprawdę się udała tutaj warto zamawiać uroczystości lub jakieś imprezy mam nadzieję ,że na następny rok też będzie tak fajnie jak wczoraj :P

    OdpowiedzUsuń
  4. A znikałam dlatego ,że musiałam już kończyć przepraszam was jeśli coś źle zrobiłam po prostu musiałam iść już :( na następny raz impreza odbędzie się troszkę wcześniej no i w piątek oczywiście.

    OdpowiedzUsuń