21 stycznia 2014

Pewpew w chatcę plemiennej

 Włączyłam grę pewpew w chatce. Czyli strzelanie w siebie różnymi przedmiotami. Niektórzy chcieli prophunt, ale ja tyle razy puszczałam to w chatce, że wybrałam te grę :)
 Były runy...
Jak dobrze puszczona to zabijała wszystkich >:)
Niebieskie strzałki niestety nie pojawiały się często xD
Niektórzy się nawet załapali na zdjęcia :)

 Dużo osób się przyłączało do gry to odchodziło. Zabawnie się grało. Nawet wódz wpadł na walki ;)



 Walki na śnieżki też były. Ciągle na tej samej grze. Myszy śmiały się lub po prostu grały ;)
Takie gierki są dosyć często w plemieniu, ale nie piszemy o nich postów. Jednak trzeba pokazać, że takie coś jest w chatce ;)

5 komentarzy:

  1. Ciekawy styl Aniu ;D chciałoby się być ale głupi internet -,- pewnie była świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka razy załapałam się na różne zabawy w plemieniu :) Dobrze, że jest taka możliwość włączenia tych gier ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepiej zbierać po zdjęciu z jednej zabawy i wrzucić potem sprawozdanie z tygodnia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH. Tak bardzo zła. Zobaczycie Sai w sobotę, myszałki :c

    Sai.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest jestem na dwóch zdjęciach :)
    pozdro Thinklike

    OdpowiedzUsuń