2 stycznia 2014

SZAŁ wyniki na strój sylwestrowy i przypadkowy konkurs xD

Co do punktacji i rankigu poczekam do jutra xD

Więc wybrany zwycięzca to Mashida!
Wpada w oko pasuje do imprez w takim stroju śmiało można zjawiać się na sylwestra xD


Jeden komentarz mógł zdecydować o kolejnym. Niestety wy bardziej daliście to jako ankieta. Najbardziej podobał mi się komentarz na B (mashida), ale on został już przez nas wybrany. Kolejny komentarz tłumaczący dlaczego właśnie to, to strój N, kto nie chce takiego doręczyciela (zwycięzca wybrany z przymrużeniem oka ;)


Najbardziej dobrany opis stroju Liberrate (na nią wszyscy trafili dobrze)

Zaraz za nią Sukisorra




Konkurs na zabawę ze zgadywaniem wygrywają:
Skajka i Fiszka (w miarę równo; różniły się tam głosy)

Dziękuje Blaiiir i Sukisorra za wzięcie udziału

Cztery dziewczyny dostają pkt ;)
Zadanie dla Nadwornych malarzy to narysowanie Skajki i Fiszki

Dziękuje za udział i wytrwałość!

Zdjęcia do rysowania:



Prawidłowe odpowiedzi to:

 
1.X
2.I
3.K
4.L
5.Y
6.E
7.J Ź
8.W
9.Ó
10.O
11.Ę
12.H
13.T
14.S
15.Ł
16.Ą
17.H
18.B
19.U
20.P Ś
21.Ć
22.R
23.D
24.A
25.G
26.Z
27.Ń
28.F
29.C Q
30.Ż V
31.N

Mam nadzieję że nie pomyliłam sie w przepisywaniu. No to tyle xD

14 komentarzy:

  1. Egh.. Robota do zrobienia. Okej, zrobię, ale później, bo na razie cóż... Konkursy, szkoła, ślub z Lekkim. Trochę roboty ;-; Do tego mam jeszcze inne społeczności i praca domowa z polaka D: Zrobię na ferie. Czyli jakoś od 20 stycznia jestem wolna, oky doky? Trochę poczekacie zwyciężczynie :) Ale zrobię, I promise~!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bierzesz slób?

      Usuń
    2. Nie, chrzest.
      Anius

      Usuń
    3. Śnił mi się dziś Twój ślub *o* I wygłaszałam tam przemowę :O Moje sny się spełniają ;)

      Usuń
    4. O rany, serio? o.o To mi wszystko opowiedz! :D

      Usuń
    5. Takie nolife, że im się śluby w grze śnią XD AHAHAh XD Boziu. Fiszka, ja też mam czasami takie sny. Ostatnio śniła mi się Wigilia w TFM XD
      ~Met

      Usuń
    6. Czyli sama jesteś nolifem?
      Fiszka nie jest nolifem to wiem na pewno. Nie obrażaj jej.

      Usuń
  2. Blaaiiir przez dwa a xd Blaaiiir ~Sharusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz z tymi kilkoma literami to często można się pomylić

      Usuń
    2. Spoko,nic sie nie stalo ;3 - Blaaiiir

      Usuń
  3. Juhu! Rozumiem iż mam 4 miejsce XD + Dostałam punkty :3 * chyba *
    Nie widziałam żadnych kom na temat mojego stroju, ale ok. ,,Zadanie dla Nadwornych malarzy to narysowanie Skajki i Fiszki" yyyy ... tak sobie myślę... a do kiedy mamy je namalować bo wg. ja NWM XD Moje ,, rysunki" to jest masakra więc..
    no
    nic
    gratulacje ~
    ~ Su ~

    OdpowiedzUsuń
  4. A mógł wygrać Ó

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mógł ale nikt nie dał dokładnych wyjaśnień dlaczego ;p

      Usuń