20 stycznia 2014

Tryb nocny na mapie

Kolejny samouczek, tym razem tryb nocny w samouczku.
Jak to działa?
Koło twojej myszy jest koło gdzie wszystko widzisz reszta jest czarna

Jak zrobić? (dam dwie wersje, krótką i długą jak się nie orientujesz weź długą instrukcje)
1.Skopiuj kod mapy
2.Wklej do notatnika (lub coś podobnego)
3.Koło P po spacji wpisz; N=""
4.Skopiuj i wlej do edytora
5.Popatrz na efekt, jeśli się nie udało zobacz na dłuższą instrukcje

DŁUŻSZA INSTRUKCJA (bo z obrazkami xD)
1.Skopiuj kod mapy
 2.Wklej do notatnika (lub coś podobnego) ja oddzieliłam enterami aby było widoczne ;)
 3.Koło P po spacji wpisz; N=""
 4.Skopiuj i wlej do edytora i klikasz wczytaj xD
 5.Popatrz na efekt, jeśli DALEJ nie wychodzi, pytaj w komentarzach xD

Nie chce mi się, jestem zbyt leniwy/a żeby to zrobić:
<C><P N="jestem leniem" /><Z><S  /><D /><O /></Z></C>
Kod działa tak w razie co xD

Miłej zabawy xD

11 komentarzy:

  1. o_O Cieekaawee ;3 Przyda się taka wiedza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś miałam to wstawić i zapomniałam o tym. Przypomniało mi się wtedy, gdy ktoś się spytał jak zrobić xD

      Usuń
  2. Wypróbowałabym jakbym była w domu, a tam pozostaje mi tylko pykanie w telefon XD Ale przynajmniej coś poczytam dokładniej, czegoś się dowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem leniem - typ dla mnie XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Obrażasz pomysły administratorów gry?
      Ja tylko pokazałam jak zrobić. Możesz napisać, że ci się nie przyda, bo tak twój komentarz nic nie wskazuje.

      Usuń
  5. nie działa ;_;

    OdpowiedzUsuń
  6. podajcie mi normalny kod bo mi nie działa >,<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aby przetestować ten tryb musisz dać zatwierdź mapę.

      Jeśli nie pasuje napis to zmaż słowa: jestem leniem

      Usuń
  7. aaaa to nie to wpisałam xD ale działa mi tylko z leniem xD

    OdpowiedzUsuń