15 stycznia 2014

Czas imprezowy

Było na blogu, że dzisiaj może odbyć się impreza urodzinowa Aniuslove. Osoba zamówiła i nie pojawiła się. Jednak aby nie zawieźć tych którzy nastawili się na imprezę (okazało się, że nikt jej nie wyczekiwał) zrobiłam spontaniczną imprezę.
Strój miał być dowolnie imprezowy. Myszy się złaziły, czasem wychodziły. Ogólnie było do 15 osób.
Chciałam zrobić imprezkę, bo był,o że jest mało. Ta impreza miała datę na blogu i była przeprowadzona. Chociaż inaczej niż planowaliśmy. Dobrymi towarzyszami do tańca zostali Blaaiiir i Mastereks.

 Pojawił się potem wódz, między czasie inny szaman, którego nie złapałam.
Niektórzy trzymali typowo się razem. Mapa bugowała, ale prawie nikomu nie przeszkadzało :)

Później impreza jak widziałam przechylała się ku końcowi, ale zgodnie z zapowiedzią impreza jest na blogu ;)


Może później znów, ale nie teraz. Możecie poprosić innych szamanów.


Palety część droga kto widział ma szczęście, bo będą opublikowane później.

25 komentarzy:

  1. Załapałam się na koniec... ;C

    OdpowiedzUsuń
  2. Znajoma .-. W koncu moge stwierdzic, ze robisz bledy ortograficzne. Zapowiedziom... a z kreska. Co dobtwojej oceny mojegobopowiadania, tak, poprawie charakter ej postaci, wiesz, ale przed i nie stawia sie kropki w takich zdaniach jak tam. Gdybym wymieniala przy ciaglym i, to tak, przecinek, ale nie w zdaniu typu ,, wziela kota pod pache i poszla na dwor"". Tak, jestem zla i czepliwa.
    Sai ,-,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tablet, brak polskich znakow.

      Usuń
    2. Nie robi błędów ortograficznych tylko jeden ten sam. Ona myli ą z on,om. A tak to pisze poprawnie. Niestety często czytam pamięciowo i zapominam sprawdzić poprawność posta.

      Usuń
    3. Znajdzcie sobie na bloga korektorów, wiecie, wysyłacie im posta, oni sprawdzaja i wtedy jest cacy. ą i on om okropnie mnie gryzą w oczy ._.

      Usuń
    4. Ja jestem korektorem. Ale nie zawsze od razu poprawię.

      Usuń
    5. Jak dla mnie zbyt wielkie halo zrobiłaś z tego jedynego błędu. Co do Znajomej to ona zbytnio nie robi błędów ortograficznych. Jeden błąd jest niczym.

      Taa... Powtórzenia są specjalne, bo nie pamiętam jaki jest synonim słowa błąd a nie chce mi się sprawdzać.
      Dziękuję, pozdrawiam.

      Usuń
    6. nie mam słownika synonimów w głowie.
      I jestem drażliwa.
      Jeden błąd jest niczym, ale jak cuś, to widzę na tym blogu błędy co jakiś czas. Neva. Nie chcę drzeć kotów.

      Usuń
    7. Bo Znajoma często robi posty, a ja nie zawsze je sprawdzam :). Wystarczy wskazać błąd, a ja poprawię.

      Usuń
    8. Sai do teraz nie otrzymałam poprawionego opowiadania.
      Teraz widzę dlaczego. Obraziłaś się, bo?

      Możesz pokazywać gdzie są błędy, ale w ten sposób się próbujesz mścić bo takie odniosłam wrażenie...

      Jeśli znasz korektorów to tam wyślij swoje opowiadanie

      Usuń
  3. niew działa mi transformice cały czas puste tlo od dwuch dni pomocy prosse

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj grać przez przeglądarke transformice.com

      Usuń
    2. właśnie przez niom mi nie wchodzi :(

      Usuń
    3. wogule prubuje graci przez jeja pl ale tam tesz źle bo sie nie ładuje ;((
      czy jesy jakiś błont w grze???!!!

      Usuń
  4. Umh... Mi też nie działa transformice. Tak samo ja powyżej, wszystko.

    Jambuszkowy Nataś-sama.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też ;.;

      Sai

      Usuń
    2. Ty też? =>.<=" ? Umm... No to mi przykro? ... ;___; "

      Natan ;-;

      Usuń
    3. Miło ' ///////// ' .... Ew, szkoda, bo tak moglibyśmy pograć razem ;//////;
      Ale że u ciebie też na tfmc nie ładuje się? ;.; Bo u mnie to nawet myszka nie wyskakuje D: !

      Sai ;///;

      Usuń
  5. Znajoma pasują ci ta opaska :). Fajna impreza

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy wyniki konkursu z mapkami karnawałowymi? :) Bo już po terminie, 2 dni po terminie...

    OdpowiedzUsuń
  7. 4 komentarze do imprezy....reszta to.... eh spoko..widać jak niektórych obchodzą te imprezy :/

    OdpowiedzUsuń