24 stycznia 2014

Różne sytuacje z chatki plemiennej

Zgromadziłam mnóstwo screenów na komputerze. Postanowiłam pokazać, niektóre sytuacje, które odbyły się dawno lub nie. Może się znajdziecie?
 Nie robię często zdjęć treningów, które robię. W sumie bardziej robię takie coś dla poszczególnych osób, aby je douczyć.
Myszy dobrze sobie radziły, więc nikt nie potrzebował wsparcia. Tutaj było pokazywanie sposobów na mapę ;)
Taki krótki przyjemny trening ;)

Na początku stycznia, trafiłam na występ trzech marzycielek, które były zespołem tanecznym. Zrobiłam zdjęcie na bisie, kiedy już wszyscy tańczyli ;)

Zabawa lua. Tym razem, ktoś sprawdzał, czy kod przez niego napisany jest prawidłowy. Okazało się, że musi jeszcze jedną rzecz poprawić. Potem zamienił wszystkich w szamana. Ser wtedy był ogromny ;)

Zabawy na utility są częste. Jak wpada Adam jest zabawniej. Częste rysowania oraz bitwy adminów... ;)
Nie znalazłam nowszego zdjęcia.

Kilka sytuacji z chatki i jedna z utility.
Jeśli chcecie dodać coś od siebie to krótko opiszcie dajcie1,2 screen, a możliwe,że będzie to na blogu ;)

4 komentarze:

  1. Jej! Jestem na 2 pierwszych obrazkach XD

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ten ser wielki O.O

    OdpowiedzUsuń
  3. Występ Bliźniaczek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogłam zostać na tym występie. Też mam kilka zdjęć. Tylko o tym post napisać :)

    OdpowiedzUsuń