26 stycznia 2014

Inspirowany krawatem



1
Wszyscy podesłali mi stroje z krawatami używając dressroom. Dlatego też nie wybieram zwycięzcy i zmieniam ten konkurs na konkurs ankietowy. Czyli za udział jest 3 punkty. Zwycięzca nie dostaje więcej punktów, po prostu będzie ogłoszony. Osoby, które brały udział w konkursie: Blaaiiir, Djaniol, Grozba, Inguisza, Klipus, Lesiixdxd, Lessixd, Magicznaaaa, Miniaqqa, Muzycznamysz, Ozdobiona, Proskas, Saimite, Skajka, Sukissora, Weroniczkab
2
3
4
6
5
8
7

 
10

9
11
12
13

14
16
15
17

12 komentarzy:

  1. Czy tylko ja widzę tu dwóch Adamów? xD
    Stroje ładne, mam już faworyta ;D
    Zauważyłam, że dużo jest podobnych - z różą, fajką no i z tytułowym krawatem xD

    OdpowiedzUsuń
  2. 8 *o*
    Kupuje.! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 9 jest naprawdę śliczny. Widać ,że włożono w nim dużo pracy oraz kreatywności. :")
    Jeśli miałabym wybierać jedno z nich wybrałabym 9. ^^

    Koloreg <3

    OdpowiedzUsuń
  4. *O* Śliczne stroje <333 Awww szczególnie 9 *-* Super pomysł :")

    OdpowiedzUsuń
  5. Suupeer *,* / Kariht

    OdpowiedzUsuń
  6. Sherlock wymiata. <3

    Aloisie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Policjant z komisariatu 17 jest spoko :p
    Sherlock Mouses też :p

    OdpowiedzUsuń
  8. 9
    przypomina mi detektywa i fajny kryształek na ogonku :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jprdl mojego stroju nie ma :( już biorę udział w 2 takim konkursie i mojej pracy nie ma. :'(
    /Misialolka

    OdpowiedzUsuń
  10. 18 musi wygrać ._. Czyli moje któego nie wstawiłaś ... mam pecha do konkursów ;c

    /Misialolka

    OdpowiedzUsuń