18 stycznia 2014

Ślub Lekkoducha i Aniuschan

Już z góry uprzedzam, że ślub był imprezą zamkniętą, czyli mogły w nim uczestniczyć osoby zaproszone. Każdy gość otrzymał na mailu zaproszenie. Wszystkim zajęła się panna młoda. Jeśli ktoś tego dnia dostał bana na pokój Aniuschan to właśnie z tego powodu.
Lekkoduch i Aniuschan to wyjątkowa para. A wszystko zaczęło się od urodzin Aniuschan. Kto był to pamięta. Przez te miesiące Aniu coraz bardziej poznawała Lekkiego. A na końcu zdecydowali się na ślub. Zaręczyny należały do niezwykłych. :)
Ślub był zaplanowany na godzinę 20:00, jednak rozpoczął się później, ponieważ czekaliśmy na spóźnialskich. Najbardziej spóźnił się Zmrok. Tuż przed ślubem Adamgalla wraz z Sukisorrą prowadził jakąś wojnę, na czym ona polegała to wam nie powiem, bo nawet nie wiem. Musieliśmy im zagrozić wywaleniem z pokoju, żeby się uspokoili. Ślub przebiegł dość szybko. Było sporo przy tym śmiechu (i bardzo dużych lagów). Każdy gratulował nowożeńcom, składał życzenia. Adam puścił fajerwerki. Wesele też na tym samym roomie. Omoroz ustawiła mapkę z myszką, wpadła na pomysł, żeby ją ubierać. Goście mieli dużo zabawy w kropkowaniu myszy. Potem rysowaliśmy daną osobę z gości co wzbudziło większe zainteresowanie. Przy tej zabawie towarzyszyli nam osoby spoza listy gości. A kiedy Aniuschan już wyszła przenieśliśmy się do chatki, gdzie kontynuowaliśmy tańce, które rozpoczęły się przy rozebranej myszce. Zdjęć z wesela, może nie jest dużo, za to ze wspólnego rysowania zrobiłam gifa, bo aż tyle tego było, a to i tak nie wszystko.

27 komentarzy:

  1. Marzenie, ja włączyłam tą myszkę c: szybki ślub ale fajny. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaje że Adam wyszedł najlepiej z tych myszek póki nie wyszłam :)

      Usuń
  2. Jak zrobiłaś to że wszyscy mogli rysować :) ? Bardzo mnie to ciekawi powiesz proszę :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na utylity. Masz kody lua itd

      Usuń
    2. Z kodami lua tutaj możesz mieć problem.

      Na utility:
      1.Musisz mieć admina albo kto inny
      2.Admin musi wpisać !draw all
      3.Wybierasz mapę jaką chcesz
      4.Rysujecie ;)

      Usuń
    3. Aha a co to za kod do tej mapki z myszką ? Podałabyś ?

      Usuń
    4. !map mouse
      czy jakoś tak...
      Warto poszukać na forum oficjalnym tfm o tym

      Usuń
  3. Aniuschan zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja oczywiście nie mam dostępu do tfm bo net się psuje. Aniu, Lekki, życzę szcześcia C:

    Saj .

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę szczęścia , radości i wszystkiego co dobre Ani i Lekkiemu :3

    ~`Zuziaxa

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowe Zycie? :D

    Najlepszego na nowej drodze zycia ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie moje życzenia mogliście przeczytać już na samych ślubie, ale:

    Życzę wam obu dobrego połączenia internetowego, szczęścia do logowania się w tym samym czasie. Zdrówka i humoru przy klikaniu w klawisze.
    Niech Dalej ma was w swej opiece :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym z całego serca życzyć Anius i Lekko dużo zdrowia, szczęścia, byście byli nierozłączni, no i czego tam jeszcze, radości w waszym wspólnym życiu i czego tam zapragniecie!
    -Eli

    OdpowiedzUsuń
  10. ,,Tuż przed ślubem Adamgalla wraz z Sukisorrą prowadził jakąś wojnę, na czym ona polegała to wam nie powiem, bo nawet nie wiem. Musieliśmy im zagrozić wywaleniem z pokoju, żeby się uspokoili." XDD
    Chodziło o to że na krzesełku siedziała z moja mice Saniiaa i spytałam się czy coś widzi przez te rogi. Adam mnie wygonił na koniec i się wkurzyłam i go teleportowałam na dach. No i w końcu doszło do wojny XD

    A co do ślubu Ani i Lekkiego to gratulacje bo nie miałam okazji złożyć życzeń bo musiałam isć...
    Też bym chciała mieć też ślub XD
    ~Su

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze raz wszystkiego naj :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żyjcie sto lat, najlepszego Wam :*

    PS Czy to nie piękne? Ślub 2 szamanów. Pamiętam jak Aniu wyznała miłość na czacie, a potem się mnie pytała jak Lekki zareagował :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musiałaś pisać PS XD Ale w sumie tak było ^ ^; Nieźle się tym wtedy zestresowałam :)
      Pozdrawiam,
      anonimowa Aniuschan

      Usuń