4 stycznia 2014

Palety kolorów, jak zmienić kolor gruntu

Tak pomyślałam, że możecie mieć kłopot po co będą w ogóle te palety albo żeby nie było ciągłych komentarzy "po co".
W sumie to zależy od was już:
  • do rysunku na komputerze
  • do mapy aby zmienić kolor gruntu na podobny do czegoś tam
  • do rysowanie na mapie (>>jak rysować<<)
  • do customize (czyli przemalowywania strojów,włosów)
  • do tworzenia animacji, gifów
  • do czego was nie ograniczy pomysłowość
Taki wstęp ode mnie do czego.
Wyprzedzając pytanie, tych co dopiero zaczynają zabawę w edytorze.
Kolor  w edytorze map przedmiotom się zmienia:
 1.Tworzysz: koło prostokąt, sofę, drugi plan lub cokolwiek czemu można zmienić kolor (jak nie wiesz to sprawdź)
2.Wciskasz wybór obiektu
3.Klikasz w zaznaczone kółkiem czerwonym, zmazujesz i wpisujesz tam inną wartość także możesz kliknąć na kwadracik i wybrać kolor, ale w tym wypadku zmazujesz ;p

Powtórka: Palety: gruntów, skórek kolorów, interfejsu gotowe. (dodana kropka dużo robi xD)
Jeśli chcecie jakąś to piszcie w komentarzach ;)

5 komentarzy:

  1. Ja bym chciała wszystkie palety hehe - Blaaiiir

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie nie na temat ;d
    Jak się robi strzałki do tych stron ? xd
    Np.[nauka] i jak się na to najedzie
    to wyskakuje :podstawy , itd.
    Proszę o odp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentarz nie dotyczy postu. Takie pytania stawia się w zakładce porady.

      Usuń
  3. Uhm. Znajoma, wyobrażałam to sobie ciut inaczej, ale juz zostawiam ci to > < Może nie kumam zbytnio.
    Za to ja robię paletę ogólną na Muslineis. Zabieram sie dzisiaj ~
    Będzie właśnie w języku RGB, ale to przecież zawsze jest w RBG'u, kurdasz ><
    Ok, to ja idę robić i jeść skrzydęłęła ~

    Sajus Maksimus Pospolitus


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo będzie pełno kolorów, ale chciałam dać post początek tego, aby nie tworzyć tego w każdej palecie xD

      czyli kolory html ;)

      Usuń