14 stycznia 2014

Przebranie Karnawałowe

Jeśli jakaś praca nie jest tu pokazana to przepraszam, ale nie zapisywałam nie podpisanych prac. I jeśli po długim czasie ktoś podpisał się, ale nie dodał zdjęcia, to przepadło.
Brazylijski tancerz
Złota kura
Będą kreacje bez nicków. Niektóre sama zatytułowałam. Miłej zabawy.
Osoby, które brały udział: Aloisie, Blaaiiir, Djaniol, Dzulja, Fiszka, Klipus, Lessixd, Miniaqqa, Raiicho, Skajka, Sukisorra, Weroniczkab, Znajoma.
Słodka imprezowiczka
Królik
Szalony parasol

Michael Jackson

Tajemnicza kobieta
Czerwona Królowa
Zamaskowany
Imprezowy szaleniec
Morska księzniczka
Urodzinowa maska
Kot

17 komentarzy:

  1. i oczywiscie znowu mnie nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. A otrzymałaś wiadomość zwrotną? Prosiłam o sprawdzanie poczty.

      Usuń
    2. Chamski sarkazm ? ~ Pogódź się z tym a nie marudzisz C:<

      Saj SAj oh tak bardzo bije sie

      Usuń
    3. *Aha. Po aha nie pisze się znaku zapytania C:

      Usuń
  3. hmm, wszystkie stroje śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi najbardziej się podoba 'Złota Kura' :D

    OdpowiedzUsuń
  5. według mnie lepszy jest królik o wiele ładniejszy od całej reszty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się nie podoba i nie uważasz, by był najlepszy, bo opaskę jednak w tło wtopić byló można.

      Usuń
  6. A mój to gdzie jest strój ? :OO Czemuś nie dodała ! :c Wysłałam ci z emaila Magda.Pytkowska@wp.pl i ci teraz napisałam że Misialolka c;

    OdpowiedzUsuń
  7. ZŁOTA KURA KURCZAKI ZIEMNIAKI KURCZAKI ZIEMNIAKI KURCZAKI ZIEMNIAKI


    Saj z dawką mieszania waszych mózgów c:

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne prace ;D
    Najbardziej podobają mi sie "Morska Księżniczka" i "Czerwona Królowa"
    Życze powodzenia :)

    Djaniol

    OdpowiedzUsuń
  9. morska księżniczka jak odsac glos bo mi nie dziala

    OdpowiedzUsuń