22 stycznia 2014

Zdjęcia "Zabawy w śniegu"

Proskas
Zdjęcia dają wiele do myślenia. Niektóre trochę niedopasowane do tematu. Dlatego pokażę zdjęcia nie opisując ich, sami oceńcie.
Aloisie

Inguisza

Magicznaaaa

Myszpaczka
Misialolka



Weroniczkab

Sharusia
Spryciareczk





Zwycięzcą jest Skajka. 

 Jak Dla mnie najoryginalniej przedstawiła zabawy na śniegu :) Konie tak małe że mniejsze od myszy XD


Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału.
Każdy kto wziął udział otrzymuje 4 pkt, zwycięzca 6 :)

10 komentarzy:

  1. moim zdaniem wybór nie najgorszy ale też nie najlepszy. widze lepsze prace.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne są te prace skajka gratuluję praca jest wykonana pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyszłam, zobaczyłam posta, ale nie wiem dlaczego miałam go zobaczyć xD

    Aniuschan :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. posta pt; "do zajrzenia przez szamanów plemiennych" Przekaż to reszcie.

      Usuń
  4. Ładne prace :) Najbardziej podoba mi się twórczość Aloisie *^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, bo się zarumienię. *o*

      Aloisie

      Usuń
  5. Bardzo dziękuje :) Moja pierwsza wygrana ^^

    Skajka

    OdpowiedzUsuń
  6. Praca Skajki bardziej przypomina
    ,,Zabawa W Mikolaja"
    Ale ja nie oceniam ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobraź sobie, że tak kiedyś młodzi się bawili. Robili kuligi.

      Usuń