21 lutego 2014

Celousco-zapowiedź

Informacja była już dostępna w lipcu-więc można było się wcześniej o tym dowiedzieć.
Gra nadal niedostępna

Autor: TASTED

Nowa gra Atelieru!

Niedawno odkryłem zapowiedź nowej gry Atelieru. Widziałem, że nie ma o niej jeszcze posta, więc piszę. C:
Więc, nasi ukochani administratorzy chcą "wypuścić" w internet MMORPG o nazwie "CELOUSCO". Będzie to gra utrzymana w klimacie fantasy, podzielona na 3 frakcje: ogień, ziemię i wodę. Każda z nich będzie lepsza od innych w jednej  kryteriów. W przypadku ognia będzie to atak, ziemi - szybkość, a wody - obrona. Każdy z żywiołów będzie miał również patrona, odpowiednio: skorpiona, jelenia i wydrę.

Każdy z graczy prawdopodobnie będzie mógł wybrać również klasę, którymi będą jak w większości gier tego typu: wojownik, mag i strzelec. Celousco będzie podłączone do platformy społecznościowej, tak jak Bouboum i Transformice, więc grając w nią będziecie mogli używać starego nicku, przebywać w plemieniu i obserwować znajomych. Nieuniknione będą również poziomy, które będziemy zdobywać podobnie jak w Transformice.
Myślę, że to wszystko, co mogłem opowiedzieć, i że wy też czekacie na premierę :D

Zdjęcia i większość tekstu wysłane przez Tasteda.

Link filmiku dodany przez Znajomą

14 komentarzy:

  1. Tak, ciekawie się zapowiada. Na dzień dzisiejszy (jakby gra istniała), wybrałabym wydrę - maga, a dlaczego? :D A no wiąże się to z pewnym anime xD Su jest wtajemniczona =D

    Ale cieszę się, że twórcy Transformice zaoferują nam znów inną grę, oczywiście w Tfm, będzie się grało, ale dla odmiany można spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym wybrała tą sarenkę :3 słodka jest i taki żywioł (ziemi)

      Usuń
  2. Zapowiada się ciekawie :) Na pewno zagram.

    Skajka

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba będzie spróbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nwm dokładnie o co będzie chodziło xD Ale zapowiada się ciekawie :) Chce już w to zagrać ! xD
    ~Misialolka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chce już w to grać ^-^ :D
    ~~~~~~~~MATANKA~~~~~~

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tak to ja wezme wodnego strzelca *o*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiadomo już kiedy wyjdzie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Już się szykuję. Będę ognistym strzelcem!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bende wodnym magiem ochrona wychodzi mi lepiej niż atak a pozatym lubie wode na niektórych stronach mówią że gra miała być już w grudniu tamtego roku :/ dali by już strone moge wytrzymać nawet rok *^*

    OdpowiedzUsuń
  10. Już prawie rok...

    OdpowiedzUsuń