13 lutego 2014

Prezent walentynkowy

Prac przyszło sporo. Ze Znajomą doszłyśmy do wniosku, że nie wybieramy zwycięzcy tylko przydzielimy daną liczbę punktów.
Osoby, które otrzymują 4 pkt: Bazylo, Sharusia, Spryciareczk, Weroniczkab, Inguisza
Weroniczkab
Spryciareczk
Sharusia
Inguisza
Bazylo
Osoby z 5 pkt: Ailimegirlxd, Colalps, Emaplx, Fiszka, Martusikaxd, Tasted, Thesaszalps, Toleczkapunk, Olanioll (mogłam pomylić nick), Saniiaa
Saniiaa

Olianioll
Toleczkapunk

Martusikaxd
Thesaszalps
Tasted
Fiszka
Emaplx
Colalps
Ailimegirlxd
6 pkt otrzymują: Victorynka, Litkusia
Litkusia

Victorynka
Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w konkursie. :)

Ps. Fiszka zrobiła pracę w programie, >>tutaj<< jest pełna wersja

Publikuje to szybciej niż zwykle, ale tego wymaga sytuacja. Jutro będzie o evencie, który na pewno się pojawi :)

15 komentarzy:

  1. Och. Miałam zrobić... No cóż, Lekko chyba się nie obrazi ^^;

    OdpowiedzUsuń
  2. Myszki się postarały. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy się bardzo postarali :D
    Ale chcę zwrócić uwagę Colalps że pisze się walentynki nie walętynki

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prace! *^*
    ~ Victorynka

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już chyba prac nie będę robic, bo nie dochodzą. Dziękuję, do widzenia. -Saniiaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłaś na ostatnią chwilę. Jest ta twoja praca i dodam ją do postu, ale nie chciało mi się czekać dłużej aż łaskawie wyśle mi ktoś prace. Mogłaś się domyśleć, że w tym czasie będzie event.
      Twoja ostatnia praca doszła.
      Twój wybór, to ty nie będziesz mieć punktów do rangi. Sama sobie stworzysz problem.

      Usuń
  6. ale podobno przyjmujesz do 23.00, więc to nie moja wina ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. chodzi ci o to, ze napisałas posta o 20.36? Co to ma z tym wspólnego jeżeli przyjmujesz prace do 23.00? To juz nie moja wina :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Publikuje to szybciej niż zwykle, ale tego wymaga sytuacja. Jutro będzie o evencie, który na pewno się pojawi :) "
      Zaczynasz mnie drażnić.

      Usuń
    2. No wlasnie, dlatego mnie to wkurza, bo chyba dwie moje prace nie byly dodane do konkursu ;/

      Usuń
    3. Dlatego nie wysyła się na ostatnią chwilę ;P

      Wyślij prace na moją pocztę to dam ci pkt

      Usuń
  8. Jak powiększyliście te myszki po boku po prawo ? Szamanów i wgl ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje wszystkim <3 I Wesołych Walentynek <3

    OdpowiedzUsuń