24 lutego 2014

Gra ze znajomymi

Warunki: zdjęcie i króciutki opis... czyli jak spędzasz czas ze znajomymi na transformice. Może być to w chatce, na pokoju, gdziekolwiek w grze. (pomysłodawca: Znajoma)

Specjalnie daje warunki, żebyście wiedzieli za co oceniam. A często musiałam domagać się spełnienia warunków albo prosić o podpisanie się. Będę przyznawać daną liczbę punktów za prace, w zależności od wykonania.

Prace, które otrzymują 4 pkt: Dianasacha, Inousia, Lesiixdxd, Weroniczkab, Lessixd

Dianasacha: Tak więc jest tu przedstawiona zabawa na mapce, z moją koleżanką Allkatrass, ona się huśta, a ja wspinam się po mostku, obie świetnie się razem bawimy, a najwięcej śmiechu było przy robieniu screena, bo trochę "eksperymentowałyśmy"
 

Inousia: Na obrazku widać Inousie i Bimbusie, bawią się w chowanego.Bimbusia się chowa a Inousia rozgląda się i szuka Bimbusi. Szuka wszędzie aż nagle ....

Lesiixdxd: Tutaj widać mnie , Lessixd i Myszkaser.
Ustawiłyśmy się gęsiego.Fajnie tak
z nimi grać bo to dużo frajdy i zabawy.
Śmiechu te z nie zabraknie. Najgorzej
jest w tedy kiedy ja szamanuje XDD

Lessixd: Ze moimi przyjaciółmi czasami wchodzimy na takie roomy gdzie nikogo nie ma :).
Tu akurat widać mnie , Grozbe , Niuniasexi i (jego loginu nie zapamiętuje XDD)
Także fajnie nam się gra.

Weroniczkab
Osoby, które otrzymują 5 pkt: Cfilla, Lamokotopies (Typ Trawiasty), Sharusia, Litkusia


Cfilla (opis z jednego dnia): Na początku było dużo myszek. Postanowiłam że idealną zabawą będzie wtedy Vampire.
Myszki uciekały radośnie od wampirów. Ale było już coraz później. W dobrej zabawie szybko leci czas. W końcu zostało nie więcej niż 3 myszki. Zrobiłam więc rysowanie na mapie. Myszki miały do wyboru ser albo drzewo z mapki. Jak widać tylko 2 myszki rysowały, a ja oceniałam. Gdy jednak zostałam sama z Paniciastko, urządziłyśmy mini survivor na mapce od wojny shamanów. Myślę że myszki ciekawie spędziły ten wieczór.
Lamokotopies

Litkusia

Sharusia

Osoby, które otrzymują 6 pkt: Blaaiiir, Sijaka (bez punktacji jest ona, ale co tam XD, Plemie No chyba nie)
Blaaiiir
Sijaka







Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w konkursie :)

4 komentarze:

  1. Piękne prace <3 A ja głupiutka zapomniałam dodać opis xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie popatrzeć jak myszki spędzają razem czas ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Obawiałam się że jak było kilka gier, to nie przyjmiecie pracy. A tu proszę, 5 punktów.! :D

    Dziękuje *o*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam że mój gif jest świetny, choć wykonanie u mnie daje wiele do życzenia XD

    OdpowiedzUsuń