4 lutego 2014

Minizawody i pictionary!

Nic nie było zaplanowane, bo wtedy niekiedy jest mniej osób niż się zwołuje D:

Mini zawody, polegały na tym aby przejść mapę typu P9. Nie miał pomagać szaman. Spośród kilkunastu myszy zgłosiła się siódemka wybrańców:
Victorynka, Michaluk, Serfeuszka, Dagaddd, Thesaszalps, Skajka,
Aniuschan
Dotrzymywało towarzystwa około 20 myszy. Jednak jako sędzia (Znajoma) liczyłam tylko miejsca wybranym ;)
Myszki przechodziły 10 map, każdy przynajmniej raz przeżył i serem na plecach dotarł do ciemnej groty zwanej przyjaźnie norka.
Wyniki walki tych dzielnych myszy może sami zobaczyć:
I Miejsce Aniuschan (4razy st) 6razy przeżyła
II Miejsce Victorynka (3razy st)5razy przeżyła
III Miejsce Serfeuszka (1 raz st)5razy przeżyła (więcej drugich miejsc od 4 miejsca)
IV Miejsce Michaluk (1raz st) 5razy przeżył (mniej drugich miejsce xD)

Przy okazji link do dawnego zwiedzania map (jak ktoś chce) >>LINK<<
A teraz o Pictionary, mała galeria xD




Wiadomo jak to jest z tym ;)


Uwaga, według najnowszych informacji, które wydusiłam razem z Adamem od oficjalnego bota z aktualizacji(3.02 godz koło15) dowiedzieliśmy się, że mamy 1148 członków w plemieniu! Czemu tak? Kto słyszał o wielkiej czystce ze września 2013 ten wie, czemu tak "mało" ;)

7 komentarzy:

  1. Mogła byś dać na bloga kody do fajnych mapek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kody map do typu P9 możesz zgarnąć z oficjalnej strony
      http://cheese.formice.com/
      To jest właśnie stworzona strona dla graczy z transformice

      Usuń
  2. Nie odczuwa się szczególnie tych czystek xD Ale nie sądziłam, że aż 3000 :D
    Co do zabaw, czasem się załapię, a czasem nie - tu akurat mnie nie było :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej bardzo chciała bym być w tym plemieniu mogła byś mnie zaprosić mój nick na tfm Martusikaxd

    OdpowiedzUsuń
  4. Te mapy na pictionary są zabawne XD. Ciekawy pomysł z tymi zawodami, pamiętam, że zrobiłam podobne na jakiś tam dzień w miesiącu marzycieli :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie nie było na tej zabawie... :)jestem u dziadków

    OdpowiedzUsuń