3 lutego 2014

Moderator Nagotki odwiedza plemie Marzyciele ;)

Miałam opublikować o minizawodach, ale dostałam ciekawego mail, a potem w ostatniej chwili wódz przekazał drugi mail ;)

Post i screeny od Skajki i Saimite

To najpierw od Saimite:
Po prostu nie uwierzycie!
Spokojnie grałam, ja, Sai, na racing1. Chciałam w spokoju pozbierać serki na futerka itp.
I nagle... Bum! 2 hackerów wtargnęło się na nasz racing, do tego byli podobno rosjanami, ale napewno nie polakami, i zaczęli tak po prostu sobie hackować!
Na racingu czesto spotkacie Julczę, która powiadomiła o tym... Nogotki!
Nogotki to mod z Ukrainy, do tego bardzo fajny, i chodź nie zna najlepiej polskiego, rozmawiał z nami ile

tylko mógł. Pisał na różowo, jak i po prostu, na czacie, a jego wypowiedzi od razu zostawały zalewane toną odpowiedzi od ponad 20 myszek.

Ale niestety mod w końcu sobie poszedł... I nagle lawina!
Wszyscy zaczęli lamentować, ryczeć, błagać, krzyczeć i skakać po mapie jak najęci.
" Zwariowali " Śmiałam się w duchu, jednak sama angażowałam się w rozmowę z modem i nawet do niego pisałam.
On odpowiadał bardzo przyjaźnie.
Ale w końcu przyszedł czas na pożegnanie. A tu nagle zjawił się u nas w plemieniu! I do tego napisał, że chce odwiedzać nas codziennie :D !
Saimite :3

 TERAZ OD SKAJKI:
Wszystko zaczęło się od wejścia moderatora na racing1. Był to ukraiński moderator - Nogotki. Okazało się, że jest bardzo rozmowny, odpisuje na szepcie i normalnie gra z myszkami :) Wszyscy byli tym podnieceni. Nogotki zmieniał pokoje i z polskiego chodził na francuski. Pisałam z nim dość dużo na szepcie i dowiedziałam się, że :
- już dosyć długo jest moderatorem;
- nigdy nie był w Polsce
Dodawał każdą myszkę, która go poprosiła do friend. Śmiał się, rozmawiał, "pozował do zdjęć". Po pewnym czasie poszedł do swojej chatki plemiennej, ale wcześnie obiecał mi zdjęcie, więc przyszedł do chatki Marzycieli. Zaczęło się od niego i ode mnie, a w niektórych momentach dochodziło do nawet 25 myszek w chatce. Zorganizowałam imprezę. Wszyscy do niego pisali, ktoś nawet kręcił filmik. Impreza była fajna, nie było muzyki, ale i tak wszyscy tańczyli. Za Nogotkim chodziły wszystkie myszki i robiły to, co on.
Na szepcie pośmiałam się z nim. Można było z nim rozmawiać po angielsku lub ukraińsku ( przy użyciu tłumacza). Ten moderator okazał się być naprawdę fajny :) Po pewnym czasie dużo myszek musiało już zejść, ponieważ było po 22, ale Nogotki został i impreza zmieniła się w prophunt. Było dużo śmiechu, gonienia za sobą i zabawy. Co ważne zdradził nam, że być może już w przyszłym tygodniu zacznie się event !
Moderator poszedł ok. 22.40 :) Wszyscy świetnie się bawili i chyba nie zapomną tego do końca transformice !
 
Autorka:
Skajka
 
Wiadomość od Znajomej:
To już drugi moderator, który odwiedza nasze plemię. Pierwszy to były mod Arcanacra >>LINK<<
Przynajmniej o reszcie nie wiem, bo kto tam wie czy nie odwiedzili dla zabawy tak jak Nagotki xD

Dziękuje Skajka i Saimite za przesłanie tych rzeczy. Dziewczyny w nagrodę otrzymają punkty ;)

14 komentarzy:

  1. Ale szczęściarze :D. To musiało być coś wielkiego :D
    A te pozdrowienia - bezcenne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam wysłałam to jako artykuł do gazetki ._. no nic XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, szkoda, że mnie nie było. Zawsze omija mnie coś ciekawego.

    Kaszmirr

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech... Elitary o tym wiedziała i mi nie powiedziała.... Taka szansa T.T

    -Niebianska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EDIT: A jednak się wczoraj załapałam o3o
      -Niebo

      Usuń
  6. Jaki jest kod do mapki z BMO?

    OdpowiedzUsuń
  7. Niah niah, to bardzo miłe ze strony Nogotkiego, bo to przecie mod, a on ma pracę w końcu ;3; !
    Dziękuję bardzo za punkciki, ale wiecie, takie coś, musiałam zrobić screeny *3* dodał wielu Marzycieli do znajomych i chętnie odpowiadał na "szpecie", jak to mam w przyzwyczajeniu mówić ^_^"

    Sajek ;3;

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, bo udało mi się go spotkać ;-)

    Klipus

    OdpowiedzUsuń
  9. Eh wy to macie szczęście ja nigdy nigdzie nie widziałem moderatora żadnego a gram już rok i 5 msc :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arcanacre (który był modem) łatwo było spotkać na roomie. Często grał, odpowiadał na głupie pytania myszek itd. Moda nie jest ciężko spotkać, wystarczy po prostu grać, można na nich natrafić po prostu grając :)

      Usuń
  10. jejku nawet na zdj jestem :))

    /Misialolka

    OdpowiedzUsuń