17 lutego 2014

O evencie walentykowym i rozwodzie na transformice od Def. Co za ile od Znaj

Informacje tekst i większość zdjęć od Def:
Kiedy zaczyna się mapka eventowa, biegniesz na sam jej koniec, tam znajdują się stolik
Najlepiej umowic sie z jakims znajomym (nie musi byc plci przeciwnej) żeby z Tobą zasiadł do stolika
Musisz kliknąć na wybrane krzesło jako pierwsza, osoba na przeciwko tak samo. 
Kiedy obydwie myszki siedzą, na górze w miejscu "Szaman" jest napisane "Say: *coś po francusku* Teraz jest na rogu
Niestety nie da się kopiować tekstu, co jest dużym minusem dla osób mało sprawnie piszących na klawiaturze
Kiedy wpiszesz swoją kwestię, u Twojego sąsiada wyświetli się jego kwestia.
I oto cały sens tej mapy.


Odnośnie małżeństw:

Rozwód w transformice czyli jak rozstać się z inną myszką ;)
Jeśli zrezygnujesz z małżeństwa z daną myszką, wchodzisz w listę "Znajomi"
I klikasz X obok osoby poślubionej, tak jakbyś chciał usunąć ją ze znajomych, wtedy wyświetli

Ci się pytanie:
Nie bójcie się, gdyż po potwierdzeniu rozejścia się osoba nie zostanie usunięta z listy, jedynie przeniesie się 
niżej listy Znajomych (Nasz partner bez względu czy jest online czy offline zawsze jest na szczycie listy)
Odnośnie sensu tych małżeństw jeszcze nic nie wiadomo, aczkolwiek Galaktine wspominała coś i wspólnym szamanieniu, ale to nie zostało chyba jeszcze wprowadzone do gry.

~Deferdenaa
Czerwony tekst od Znajomej
Teraz ode mnie:
Czerwone serca:
10 Rzęsy
20 Krawat
30 Serce Kolczyk  
50  Muszka  
100 Parasol  
150 Kandyzowane Jabłko
200 Bukiet Róź
300 Serce na ogon
400 Bombonierka
500 Upragniony misior
 
Niebieskie: 
Powiedz poprawnie:
5 Ponętna Myszka
15 Omlettovore
20 Just Married
40 Mój słodki cukiereczku (czy jakoś tak)
60 Latynoski kochanek
80 Broken Heart
100 I Cheese You
150 Temptress
200 Candy Apple
300 Fiancée
500 Honeymoon
 
Jeśli są błędy to piszcie w komentarzu

5 komentarzy:

  1. Według mnie jest okey ale znalazłem na forum że to o shamanowaniu będzie w polowie eventu.

    Akwize

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danke że jestem na zdjęciu XD z moją żoną :)

      Akwize!

      Usuń
  2. Za 40 niebieskich jest nie (mój mały cukiereczku) tylko mój mały cukiereczek ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. A opaska? Gdzie opaska z różą? xd

    Rainbowata~
    Jestem na koncie brata więc nic nie mówcie xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie nie dałam xD

    Było za 80 xD

    Event się skończył o:

    OdpowiedzUsuń