26 lutego 2014

room #palette

Miałam inne pomysły na post na dziś, ale w końcu trzeba dać o rysowaniu xD

To gra typu module, więc można grać ją w chatce tak jak po za :)

Gra polega na rysowaniu ze znajomymi lub samemu.

Komenda dostępna to:
!help- wyświetla kto jakim kolorem się porusza. Jak rysować.

Kolory są takie jak widać (na dzisiaj)- spacją zmazujesz.

Poruszasz się się A W S D czyli wsad


Każdy ma swój kolor, ale to ze zmianą gry może się zmienić.
Możesz rysować klawiszami: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,0,u,i,o,p oraz spacją zmazywać.



Możesz się zmówić co rysujesz ;)
Tutaj bardziej pisali :)

Możecie w komentarzach wrzucać własne obrazki ;)

11 komentarzy:

  1. Moja zupaaaa <3

    Aloisie

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie mam innych screenów z tego oprócz tych XDD ale było super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam byłem :D


    Macieka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, nie widać. ; /

      Aloisie

      Usuń
    2. NO CO TY NIE POWIESZ XD

      Saj

      Usuń
    3. Dokańczałam to białe, dlatego jest na tym literka "Z"

      Mój owoc przetrwał zimną śnieżynkę xD

      Usuń
  4. Haaha, japierniczę, to wszystko, i zeżarte ( były ;3; ) czereśnie, i zupa, slipy, SRU, BRAKUJE TWOICH KWIATKÓW XD


    Sajojo

    OdpowiedzUsuń
  5. XD TO BYŁY KWIATKI NIE MINKA XDDD Saj <3
    Piękne nasze te arty <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XD TO BYŁY ZMUTOWANE KWIATKI Z MINKAMI XDDD Su <3
      No wiadomo no <3

      Usuń
  6. no i ja też tam byłem

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie piękne
    konmixksa

    OdpowiedzUsuń