25 lutego 2014

Blok mieszkalny

Regulamin konkursów LINK
PROSIŁABYM O PODPISYWANIU SIĘ W MAILU SWOIM NICKIEM Z GRY. Pracę proszę przesyłać na marzenie@opoczta.pl

Od dawna wpadłam na pomysł stworzenia bloku. Zainspirowała mnie mapa Znajomej. Potem pomogłam pewnej osobie zbudować wysoki blok. Postanowiłam stworzyć dla plemienia blok wysoki jak i szeroki.Kiedy byłam przy robieniu szkicu do głowy wpadł mi kolejny pomysł. A może pozwolić marzycielom zaprojektować mieszkanie? (pomysłodawca: Marzenie)
Blok mieści 8 mieszkań, które mają wspólną, małą łazienkę.
Oto wytyczne jednego mieszkania:
- 5 mysich obiektów
- Długość 650
- Wysokość 162
- obiekty szamana 3 (może być 4)
- bez łazienki
- 3 grunty
*Dla zaawansowanych: rysowanie na mapie w podanym pokoju:
- musi się zmieścić
- może mieć tylko jedną warstwę (layer)
- maksymalnie może mieć 35 kresek
- nie może składać się z bezier (zginanie linii)
Projekt powinien być w kodzie xml (kopiuj do schowka), nie zatwierdzony. Zbudujemy wspólnie mapę.
Projekty, które najbardziej przypadną mi do gustu będą umieszczone na mapie.

5 komentarzy:

  1. Znowu dużo konkursów c:
    A co do 4 konkursu, można narysować na kartce i w programie? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow, sporo tego :D I ciesze się, że moje pomysły się przydały :P

    OdpowiedzUsuń
  3. A wiecie gdzie wysłać pomysł na konkurs? i nie wiem :CC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wysłać na pocztę, masz ją w poście

      Usuń
  4. Strasznie dużo czasu dałyście na to mieszkanie :p A poza tym to dość mylące są konkursy na zdjęcie artystyczne. Nie za bardzo rozumiem o co w nich chodzi :C Bo nazwa sugeruje, że chodzi po prostu o zrobienie zdjęcia. Patrze jednak na wyniki, a tu zdjęcia z Google Grafika z wklejoną myszą... To jak? ;p

    OdpowiedzUsuń