14 lutego 2014

Walentynkowy event

Wiadomość skopiowana z forum.

Miłość wisi w powietrzu! Cóż jest bardziej romantycznego niż Randka w Paryżu? Zabierz swoją drugą połówkę do najlepszej restauracji w mieście, cieszcie się pięknym widokiem wieży Eiffla oraz szepczcie słodkie słówka podczas patrzenia sobie w oczy.
Starajcie się być najbardziej romantyczną parą, dzięki Walentynkowemu wykrywaczowi francuskiego! Szepcz słodkie słówka po francusku do swojej walentynki poprzez pisanie zdań, które pojawiają się na monitorze. Jeśli napiszesz X zdań poprawnie, Twoja miłość będzie silniejsza i otrzymasz tytuły oraz przedmioty.

Przenieś swoją randkę na wyższy poziom. Tak jak zrobili Elise i Papaille, poproś swoją drugą połówkę o rękę i podziel się swoją miłością z całą społecznością. Kliknij przycisk “ożenek” (dostępny na liście przyjaciół) żeby poślubić swoją ukochaną.

Nick Twojego partnera będzie widoczny na Twoim profilu i pojawi się nowa ikonka obok jego nicku w grze. A to nie wszystko! Będziecie również grać razem na mapach z dwoma szamanami i pokonywać mapy.
(/!\Twój partner nie zdobędzie żadnych save'ów a jego punkty nie zostaną utracone.)

Wystrój się! Załóż swoje najlepsze ubranie na randkę. Jedno całkiem nowe futerko i 2 nowe przedmioty będą dostępne w sklepie. Te przedmioty będą dostępne TYLKO podczas trwania eventu.

A >>tu<< jak było w zeszłym roku :)

Nowy wygląd przedmiotów szamana. Zdjęcie zrobione przez Aniuschan.

Nie trzeba być w małżeństwie, żeby zbierać serca. To ważne, bo wiele osób bierze niepotrzebnie ślub. Dla zainteresowanych jak wziąć takowy ślub.
- wpisujesz nick osoby w okienku znajomi (na samym dole_
- klikasz małżeństwo
- klikasz na tak, jak ktoś się ciebie zapyta






 Pojawia się potem w profilu z kim jesteś. 

30 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się. Pierwszy raz mi się nie podoba. A co jeśli ktoś nie ma się z kim ożenić? Skoro to będzie w profilu to chyba nie na chwilę. Może ktoś nie chce się żenić z byle kim? :( A co z itemami, tytułami? Należą się tylko tym "parom". Powiem szczerze, że pierwszy raz się zawiodłam. Sami admini odrzucili kiedyś pomysł ślubów. Może się jeszcze przekonam... Czas pokaże ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślub nie jest obowiązkiem, żeby go brać, przynajmniej tak to zrozumiałam. Te za poprawnie napisanie pewnej ilości zdań są raczej nowe itemy. Tak myślę.
      Ślub to wyższy poziom. Ja na ślub na pewno się nie zgadzam. Wolę mieć chłopaka nie męża.

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że faktycznie admini przewidzieli opcję singlów XD

      Usuń
    3. Na pewno. Pewnie dojdą itemy dla nowożeńców, ale myślę, że to będzie coś na wzór obrączki :)

      Usuń
    4. Lekko nie będzie chciał być oficjalnie moim mężem? No cóż, trochę... trochę to beznadziejnie wygląda, bo spójrzcie na to z szamanowaniem D:

      Usuń
    5. Oczywiście, że będzie chciał ;)

      Usuń
    6. Też jestem zażenowana tą całą sytuacją. Nie tego się spodziewałam...

      Usuń
    7. Wydaje mi się ,że trzeba się ożenić, bo tak to mi punktów nie zaliczało za słówka gdy nie miałam męża ;/
      ~`Zuza

      Usuń
    8. Nie trzeba, trzeba dobrze napisać to co jest wyświetlane i ta osoba, która ci daje też musi poprawnie napisać.
      Pisze się na czacie ogólnym nie na szepcie jak to oni twierdzą.

      Usuń
  2. Czyli upada cała wizja ślubów plemiennych :) Ja już mam narzeczonego XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ktos będzie chciał ślub plemienny, to przecież zawsze może zamówić.

      Usuń
    2. Nie upada, dalej można brać śluby :)))

      Usuń
  3. Wydaję mi się, że kopiowanie kogoś postów bez niczyjej zgody jest zabronione. Jeżeli otrzymaliście zgodę, nie wnikam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest skopiowane z forum, nie z jakiegoś postu. Proszę czytać całego posta. Z forum kopiuje każdy i admini nic do tego nie mają. Dla nich nawet lepiej, że kopiują, bo mają darmową reklamę.

      Usuń
  4. EVENT EVENT EVENT EVENT EVENT EVENT EVENT EVENT EVENT EVENT EVENT EVENT EVENT EVENT EVENT EVENT EVENT EVENT EVENT EVENT EVENT EVENT EVENT EVENT EVENT EVENT EVENT EVENT EVENT EVENT EVENT EVENT EVENT EVENT EVENT EVENT

    SAIMAJT

    OdpowiedzUsuń
  5. A co mozna robic z tymi sercami?:o I gdzie będą mapki? ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mapki są na każdym roomie, prócz tych specjalnych i minigier. Mapka eventowa pojawia się raz na jakiś czas. A co z tymi sercami to nie wiem.

      Usuń
  6. Nic nie zdobyłam. Czy ktoś wie jak zdobyc serduszka albo itemki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz szybko pisać do osoby płci przeciwnej.

      Usuń
    2. Ja pisałam do dziewczyny i było git xD

      Usuń
  7. beznadziejny evęt

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie rozumiem tego eventu, przez całą mapę piszę "Saint Valentine", a żadne słówka mi się nie pokazują ;/
    Beznadziejny event.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz z kimś siedzieć przy stoliku. Pisanie tego słowa nic nie daje. W jednym miejscu pojawiają się napisy i ty je musisz nanieść na czat.

      Usuń
  9. Kiedy wprowadzą działający event ?! -,- Robię tak jak tu pisze i ciągle nic ! I tak na każdym evencie ! Dużo razy już była na eventach ale nigy mi nie chce działać !? Ktoswie może czemu ? :((

    /Misialolka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawi się post z dokładniejszymi instrukcjami.

      Usuń
  10. Ja juz wszystko ogarnąłem i jest git <3 event nie jest zbytnio rozbudowany, aczkolwiek ciekawy i godny uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosiłabym o dokładniejsze wytłumaczenie i kilka instrukcji dotyczących eventu.
    Osobiście śmiem mówić, że jest on NAJGORSZYM EVENTEM , I TO NIE TYLKO WALENTYNKOWYM, ALE N-A-J-G-O-R-S-Z-Y-M EVENTEM JAKI BYŁ KIEDYKOLWIEEEEEEEK!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry wieczór!
    Gdy przeglądałam forum, znalazłam screen, na którym jest, gdzie dokładnie pojawiają się napisy, które mają pisać do siebie myszki!
    https://imagizer.imageshack.us/v2/640x393q90/69/3kd3.png

    OdpowiedzUsuń