9 lutego 2014

Dzień Pizzy

Był konkurs pt: "Projekt pizza". Wiele osób przysłało mi rysunek pizzy. (4 pkt)
Akwize

Bazylo
Weroniczkab

Michaluk

 Skajka postanowiła zrobić pizze z niejadalnych produktów. Taka wieczna pizza :) (6 pkt)

 Spryciareczk zrobił reklamę na dzień pizzy, zapraszając wszystkich zainteresowanych. (5 pkt)





Ozdobiona i Kizushi pokazali myszki z pizzą, własnoręcznie narysowaną. Z czego ozdobiona zrobiła przebranie pizzowe dla myszy :) (5pkt)
Kizushi

Ozdobiona









Kilka osób zbudowało mapkę na ten dzień :)
Fiszka

Misialolka

Sharusia

8 komentarzy:

  1. Fiszka świetna mapka! Kizu śliczna i słodka myszka ;3 i ciekawe prace reszta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mapka mi nie wyszła... Na dodatek robiłam na ostatnią chwilę i nie mogłam poprawić ;__; zabrakło mi gruntów i musiałam dokończyć w zwykłym edytorze ;/ Ale dzięki :*

      Usuń
  2. Bardzo ładne prace i maki :D - Saniiaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się praca Kizushi i Skajki oraz mapka Fiszki.
    Wszystkie pracę również mają coś w sobie :)

    Akwize z Marzycieli!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fiszka najlepsza :>

    Wszyscy wykonaliście swoje prace, GJ wam wszystkim ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A za moją mapkę ile dostałam pkt. ? ;/
    /Misialolka

    OdpowiedzUsuń