5 lutego 2014

Nocowanie u myszek

Wiadomość krótka od Znajomej: wreszcie aktualny stan plemienia: >>LINK<< 
Główna część postu: 
Prac przyszło sporo, myślałam o opisywaniu prac, ale po dłuższym zastanowieniu doszłam do wniosku, że te prace mojego opisu nie potrzebują. Sami skomentujcie prace w komentarzach :D
Sukisorra
Spryciareczk
Bazylo
Emaplx
Oluszkaska

Kariht
Michaluk
Skajka
Myszkaapple
Tym razem wyznaczone zostało drugie miejsce: Zuziaxa.

 Zwycięzcą jest: Jebaniutka.
Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w konkursie :)

Jeśli kogoś praca nie doszła, proszę o przesłanie pracy na pocztę lub dla pewności tutaj pod postem. 

14 komentarzy:

  1. Gratulacje dla 1 i 2 miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłam coś w stylu pracy Zuziaxy ale wysłać niezdążyłam :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo dziewczęta. Rysujcie a zostanie Wam nagrodzone!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuu.. drugie miejsce nie spodziewałam się ^-^ Dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje zwycięzcy i drugiemu miejscu. Skajki praca jest zabawna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwycięzcom :) Miałam wziąć udział w tym konkursie, ale miałam za mało czasu.

    Kaszmirr

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam takie pytanie. Dlaczego Jebaniutka, jest w plemieniu, skoro osoby o obraźliwych nickach, nie mogą należeć do Marzycieli? Moim zdaniem, taki nick, jest bardzo.. wulgarny i obraźliwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tak ale nie do końca. Ciężko mi to wytłumaczyć.

      Usuń
    2. Luzik, administracja zmieniła mi nick na Ahrisa :)

      Usuń
  8. Łiii :3 Jestem podniecona *.*

    OdpowiedzUsuń