1 lutego 2014

Zabawa zimowa

Konkurs się skończył, a zapomniałam o wynikach. Pracę wysłała tylko jedna osoba, dlatego otrzymuje ode mnie 7 pkt :)

Zabawy zimowe

A więc zrobiłam zabawę zimową w stylu gry w campal . Trwało to 3 dni. Myszki o tym oczywiście nie wiedziały. Czemu? Bałam się że ktoś znowu zepsuje mi to co robiłam ...

Nie chciałam psuć gry więc nie włączałam śniegu... myszek było dużo lub mało * przeciętnie od 6 do 20 *.

Po paru rundach dało się ogarnąć o co chodzi w  grze .  Z tego co pamiętam 1 dnia nawet Marzenie i szamani plemienni grali, ale to chwilka.  Ktoś oczywiście bawił się lua i psuł grę , troszkę pogroziłam i graliśmy dalej. To chyba tyle co chciałam napisać ;)

~ Sorra

WIADOMOŚĆ OD ZNAJOMEJ:
Uwaga podliczcie, czy za wszystko macie punkty już niedługo zamykam styczeń i będą punkty za luty ;)
>LINK<
Przypominam, że grając w: Ile wiesz na temat tfm? Też zgarniasz punkty
>>LINK<<

4 komentarze: