11 października 2015

Event Hallowen 2015

Krótko i na temat. Nie będę się rozpisywać.
Mamy 3 nowe mapy eventowe + mapy z 2012 roku (tradycyjnie) + automaty.
Na tej mapie zbieramy cukierki. Jest ona ciemna i drogę oświetla nam tylko błyskawica, która pojawia się co jakiś czas.
Tutaj jesteśmy zamknięci w pudełku i musimy zbierać cukierki zanim znikniemy z mapy (UWAGA. Nie wychodź poza krawędź mapy, bo znikniesz).
Kolejna mapa ze zbieraniem cukierków. Tutaj wzorem jest gra "Flappy Birds". Nasza mysz jest na miotle, a my musimy klikać strzałkę w górę, aby na niej latać - omijając przeszkody.
Mapy z 2012 roku:
 Automaty:
Dodatkowo, po prawej stronie mapy stoi Buffy i Drekkemaus, z którymi można handlować.
Title:
  • «Vampir» - 100 cukierków w sklepie Von Drekkemaus'a
  • «Dyniowe ciasto» - 1 róża w sklepie Buffy
  • «Pogromca Duchów» - 6 róż w sklepie Buffy
  • «Zombie» - pokonaj kota na mapie z 2012 roku
  • «Kacper» - 20 cukierków w sklepie Buffy
  • «Frankenmaus» - 60 cukierków w sklepie Von Drekkemaus'a
  • «Cuks *-*» - 2 róże w sklepie Von Drekkemaus'a
  • «Dyniowy Sok» - 1 róża w sklepie Buffy
  • «Cukierek albo Psikus» - 10 róż w sklepie Buffy
  • «Poltergeist» - 14 róż w sklepie Buffy
  • «Scooby-Doo» - można zdobyć za 3 marchewki w 1 maszynie
  • «Przeklęty» - można zdobyć za 3 marchewki w 2 maszynie
  • «Voldemouse» - oddaj butelkę Voldemousowi
Nowością jest "Dyniowa Poczta", którą możemy wysyłać do innych myszek, ognisko do pieczenia pianek, przebranie dyni i butelka mleka (za 50 róż).
1 róża = 50 cukierków

Odznaki:
200 cukierków
10 róż
30 róż
20 róż

250 cukierków
kup nowe futro




Nowe rzeczy w sklepie:

Event trudny. Trwa do pierwszego grudnia.
Powodzenia :)

12 komentarzy:

  1. Po co bardziej się rozpisywac, jak event jest taki sobie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już się nie spodziewam się, że któreś z tych wydarzeń mnie bardziej zainteresują.

      Usuń
    2. Mnie też to zbytnio nie interesuje. Najlepsze eventy wspominam z 2012-2013 ;-)

      Usuń
    3. No, ale jak kogoś interesują odznaki lub tytuły to ma zabawę :)

      Usuń
    4. Pfff odznaki. Ja kupuje listy :D

      Usuń
    5. Znajoma no zapewne tak, ale takie osoby, które grają już jakiś czas nie zbierają tak chętnie jak kiedyś ;-)
      Mesmera mogę Ci dać z 20, bo mam dużo nich.

      Usuń
    6. Nie mam ani jednego listu.... chyba, dlatego że aż tak w to nie grałam xD

      Wracając: zgadzam się, że Ci którzy kiedyś tak grali już za często nie wchodzą. Widzę to po starych znajomych.

      Usuń
    7. Ja gram zawsze na automatach jak mam czym :-P
      Co do drugiego też mam takie spostrzeżenia.

      Usuń
  2. Fajny pomysł z tą pocztą, a nowe futerko pasuje do mojego stroju :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Średnio mi się podoba event, najmniej mapa z biblioteką, gdzie w jakiś sposób wszyscy muszą sterować pudłem.

    OdpowiedzUsuń