31 października 2015

Halloween u Odkrywców

W piątek 30 października w Chatce Plemiennej Odkrywców odbył się event Halloweenowy. Planowo miał go poprowadzić Szczurb, jednak miał problemy z Internetem, więc ktoś musiał go zastąpić. Wypadło na drugiego Wodza, Mirilarime, która urządziła wszystko. Z Marzycieli byłem tylko ja, bo nikt inny nie chciał przyjść.
Na początku odbył się konkurs Top Model na najstraszniejsze przebranie. Stroje myszek oceniało jury w składzie Tambusia, Blowekhd i Alpejka. Ich zadaniem było oceniać kostiumy uczestników w skali 1/10. Od 15 punktów przechodziło się dalej, jeżeli ktoś miał poniżej granicy to odpadał. Do finału przeszły 4 myszy : Fryzurkaxd, Randomeska, Tylkodlacieb i ja. Pierwsze miejsce zajęła Randomeska, drugie ja ( Mrkapii ), a trzecie Fryzurkaxd i Tylkodlacieb.

Po konkursie mody przyszedł czas na latanie na miotłach. Na mapie były cztery miotły, każdy się kłócił, żeby latać na swojej. Przez długi czas kazano nam bawić się na tej mapie, że trochę myszek poszło, bo się znudziło.

Po tym, jak organizatorka zobaczyła, że myszy wychodzą, włączyła #circuit. Trwało około 30 sekund, nawet nie zdążyliśmy przebiec jednego okrążenia, a ktoś wyłączył na zwykłą mapkę. Wśród myszek pojawiło się zamieszanie, każdy się pytał kto wyłączył, żeby wznowili grę.
Po chwili została ustawiona mapa, która miała przedstawiać ognisko. Nic się na niej nie działo i nikt nic nie robił, więc pomyślałem, że to już koniec, dlatego poszedłem.

Okazało się, że opowiadali oni straszne historie przy tym ognisku, a potem mieli jeszcze jakiś quiz.
Ogólnie średnio mi się podobało, może dlatego, że Mirilarime improwizowała i sama w ostatniej chwili dowiedziała się, że ma ten event poprowadzić. Wszystko trwało długo, aż mi się zaczęło nudzić. Szkoda tylko, że nikt więcej z Marzycieli nie chciał przyjść się pobawić. :(
Pozdrawiam Mrkapii. :)


12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tylko, że jesteś z Typu Trawiastego, a nie z Marzycieli.

      Usuń
    2. Tajemniczy, a robiłeś screeny? :)

      Usuń
    3. To mi je podeślij :) (Rozmowa na blogu sojuszników tak bardzo na miejscu XD) Możesz przez forum :)

      Usuń
  2. No cóż.. wyszło jak wyszło.. następnym razem jednak ja postaram się poprowadzić wszelkie eventy. Ważne, że co nie co się odbyło.

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu nie chodziło o to, że Miri źle prowadziła, ale o to, że w ostatniej chwili się dowiedziała. Jak na improwizację dobrze jej wyszło :)

      Usuń
    2. No co ty byś zrobił bez tych szamanów ;)
      Którą to Ci impreze z kolej ratują?

      Usuń
    3. Masz coś do tego, że moi szamani organizują coś za mnie?
      Chyba mam prawo do urlopowania jako wódz.. Szczerze? Przez 2 lata wszystko prowadziłem włącznie z konkursami i eventami.. teraz to już się powoli od tego odzwyczajam :))

      Usuń
    4. Nie kłóćcie się? Ja tu staję w obronie Mir, a wy co :I

      Usuń
  3. Dobra improwizacja to się liczy, chociaż starała się to wszystko opanować na ostatnią chwilę.

    OdpowiedzUsuń