23 października 2015

Miłość do Marzycieli

Każdy inaczej wyraża swoją miłość. Dlatego prace nie są standardowe i specjalnie jakichś wytycznych nie było.
Oto prace:
Dupoloty

Kiniai

Mrkapii

Weroniczkab

Zuziaxa
Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w konkursie ;)
Zwyciężają: Dupoloty i Zuziaxa!
Reszta otrzymuje 5 pkt za sam udział :)

Praca, którą przegapiłam. Nie wiem czemu, szczególnie, że od razu wrzucam do folderu. Przepraszam za to. Dlatego ode mnie otrzymuje 7 pkt. Za moją gapę :( Praca naprawdę ładna.
Pancerniki

12 komentarzy:

  1. Super prace. :)
    Gratulacje dla zwycięzców!

    OdpowiedzUsuń
  2. Praca Dupolty wyszła bardzo fajnie i na swój sposób śmieszna :-P
    Zuziaxa cudowny rysunek!
    Gratulacje uczestnikom, a przede wszystko zwycięzca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Um, a moja praca gdzie? Robiłem ją ze 3 godziny, nawet Znajoma mi pomagała z kodem, który nie działał. Wysłałem działający kod i screena ponad tydzień przed terminem i napisałaś mi "Bardzo ładna. Pracę otrzymałam :)", a tutaj okazuje się, że nawet nie wziąłem udziału?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam to zażalenie. Pomagałam w tym kodzie i wiem, że została wysłana.

      Proszę o wstawienie jej- jakoś w weekend jak masz czas, bo jest warta uwagi :)

      Usuń
  4. Prace są ciekawe i zabawne :)

    Brawo dla uczestników.

    OdpowiedzUsuń
  5. @6275427 kod do mapy xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za dodanie mojej pracy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa to ta mapka, która mi pokazywales. ;-)
      Fajnie się układa napisy z tych kulek np. życie XD

      Usuń