14 października 2015

FunCorp

Cytat z forum(źródło):
"Cześć Myszy!
Zgaduję, że widzieliście już nowe kolory, które zagościły w grze... I nie, kolor pomarańczowy nie reprezentuje nowej rangi moderatorskiej. Niespodzianka! Aby rozwiać wszelkie wątpliwości, prezentujemy Wam FunCorp!

Czym jest FunCorp?

Składająca się z chętnych członków załogi (na chwilę obecną), to nowa grupa, która właśnie dołączyła do gry i której celem jest dodanie nieco więcej rozrywki do Waszych pokoi! Członkowie FunCorp zaoferują Wam wiele różnych aktywności w nieoficjalnych pokojach: muzyczne zgadywanki, odgrywanie ról i wiele innych szalonych rzeczy! Dobrze pomyśleliście, hasłem przewodnim jest "zabawa" :-D Aby to zrobić, będą oni mieli dostęp do nowych komend...

W celu utrzymania efektu zaskoczenia na tak długo, jak to tylko możliwe, nie powiemy Wam o nich nic więcej. Jeśli jesteście ciekawi, przyjdźcie i sprawdźcie to w grze!

Aby znaleźć pokój "FunCorp", to proste: otwórz listę pokoi i dołącz do tych, które są pokolorowane."

Zapamiętajcie, że członkowie FunCorp nie są tutaj, aby karać lub zdejmować kary. Aczkolwiek nie będą oni tolerować złego zachowania i nie zawahają się wykluczyć osobę z pokoju, jeśli będzie się ona nieodpowiednio zachowywać.

Zupełnie nowi i jeszcze świeży, powitajcie gorąco członków FunCorp, których jedynym celem jest sprawienie, aby Wasze dni w Transformice były jeszcze zabawniejsze!!

Ktoś już testował?

13 komentarzy:

  1. Bawiłem się tym z Coską. Zabawnie sie udaje Papaille xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku wszyscy będą się tym cieszyć, a potem nikt tego nie będzie zauważał. Mi to się nie podoba, bo jak jest jakas trudna mapa na roomie którym gram i nagle staje się mała lub duża to się denerwuje :-\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie chcą zachęcić do dłuższej gry. Pewnie miła zabawa- zwłaszcza do osób, które są ze znajomymi, ale wiadomo, że standard jest najlepszy ;)

      Usuń
    2. Mi się wydaję właśnie, że ta ( gra? ) przyciągnie wiele osób do zabawy. To nowość, a myszki z naszej społeczności lubią nowości :)

      Usuń
    3. Mrkapii no ją nie wiem czy lubią, sama narzekam na obecny event i elekcję, a to też było nowe :-P

      Usuń
  3. Ani razu jeszcze nie wypróbowałem, bo nie wiem jak mam znaleźć pokój, gdzie to się odbywa. Jak wchodzę w tą zakładkę ''Pokój'' to nie widzę, aby cokolwiek było pokolorowanego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno ma jeden z gorszych bugów, że się wyłącza. Niedługo to naprawią

      Usuń
    2. Działa to pokolorowane, ale nie zawsze jest włączone. Najlepiej zobaczyć kto należy do załogi i można do nich napisać. Bo oni sobie grają normalnie na roomie.

      Usuń
    3. Ja też jeszcze nie grałem na takim roomie, ale ja w ogóle rzadko jestem na roomach publicznych :o

      Usuń
  4. Niestety Parę graczy irytuje się bo nie zostało wybrane do załogi Funcorp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież pewnie było dużo chętnych, wiadomo, że nie wszystkich wybiorą. Nie wiem po co się na to złościć

      Usuń
    2. Ja nawet nie wiedziałem o takich naborach ;o Ale pewnie i tak bym się w tym nie sprawdził, chociaż pomarańczowy nick to byłby niezły szpan xD

      Usuń