17 października 2015

Jesienna myszka

Ankieta przypadła wam do gustu. Doszło do mnie bardzo dużo prac :)
Osoby które wzięły udział:
Marzyciele: Akzciw, Scheynne, Victorynka, Anonim3000, Babolsia, Dupoloty, Fiszka, Majcioch, Naciasmerfik, Pancerniki, Raavela, Weroniczkab, Zuziaxa, Kiniai
Kingdom of Otaku: Druvexus, Hungrydolph, Thedarcia, Usiaaczek, Kyoukainokan, Limtowana, Werciuleczka, Yoomire, Tozrak, Bishitsu, Neftii, Saimite, Challengerka.
Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w zabawie i zapraszam do głosowania :)
1
2


3

4


5

6


7
8







9

10

11

12

13

14

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie jesteś w plemieniu.

      Usuń
    2. Jest, ale często odchodzi gdy ma do kogoś problem :P
      To tylko sugestia xD

      Usuń
    3. Odszedłem tylko kilka razy ( można policzyć na palcach jednej dłoni ), ale nie z powodu, że ktoś mnie obraził, czy wkurzył.

      Usuń
    4. Nie chce mi się liczyć, ale tak sobie napisalam, bo często odwiedzam twój profil ;-)

      Usuń
    5. Nawet, gdyby nie był-jego praca powinna wziąć udział.

      Dostałeś odpowiedź na maila od Marzenie, że praca doszła?

      Usuń
  2. Rozpoznałam najpierw myszkę Majcioch, na którą oddałam głos, a potem Scheynne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prace nr 2 chyba anonim robil

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Błąd, którego teraz już nie możemy zmienić w ankiecie...najwyżej wygrają dwie 14...

      Dziękuję za zwrócenie uwagi.
      Niestety po pierwszych głosach nie można zmienić ankiety (ochrona przed oszustami)

      Usuń
    2. szkoda ale thx za odpowiedź

      Usuń
  5. Gracze- specjalnie nie są podpisane prace, abyście głosowali na to, co Wam się podoba, a nie na znajomych...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem, ale zaglosowalam najpierw na najlepszy strój, a potem starałam się rozgryzc czyja to myszka ;-)

      Usuń
    2. Jeśli podwójna zabawa to w porządku :)

      Usuń
    3. Pamiętam że kiedyś sam o to prosiłem, więc się ucieszyłem z tego powodu ^^"

      Usuń