7 października 2015

Nowy szaman plemienny!

Dawno nie mianowałam nikogo szamanem. Przed wakacjami ogłosiłam sześciu praktykantów. Każdy z nich miał szansę na szamana. Mieli okazję wykazać się przez trzy miesiące. Różnie to bywało, jednak mimo trudów udało mi się wybrać szamana.
Informacje!
1. Minicoin została usunięta z listy szamanów. Nie mam z nią żadnego kontaktu
2. Victorynka sama zrezygnowała z praktyki. Doceniam to. Dla mnie to wiele znaczy.
3. Na praktyce zostają: Pancerniki i Klipus
4. Z praktyki usunięci zostali Tasted i Kailef. Zrzuciłam z nich jarzmo obowiązku, dzięki czemu mogą swobodnie funkcjonować.

Na szamana wybrałam, z pomocą szamanów: Wojnalik!
Wojnalik ma nietypowy charakter. Nigdy nie wiadomo jak się zachowa. Po części się dopasowuje do szamanów. Nikt specjalnie nie zgłaszał mi na nią skargi. A ona sama starała się na praktyce, już wcześniej się wykazała.
Będzie ona od imprez, niekoniecznie okolicznościowych. Jej zadanie to rozbudzenie Marzycieli :)

Zorganizowaliśmy specjalnie z tej okazji imprezę. Wpadło 16-19 osób, dodatkowo kilka sojuszników. Z szamanów byli prawie wszyscy :). Co ucieszyło sporo liczbę myszy. Niektórzy by zapisać te chwilę zrobiło selfie. Sama także się dołączyłam. Bawiliśmy się świetnie, głównie pisząc ze sobą, przy okazji słuchając muzyki.

25 komentarzy:

  1. Brawa dla Wojny! ^^
    Było świetnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Witaj w Szamańskiej Rodzince c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdeczne gratulacje Wojnalik!
    Obyś się dobrze spisywała jako szaman ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. OwO
    Dziękuję bardzo :D
    Będę się starać jak najbardziej. Szczerze to się tego nie spodziewałam, ale miło mi ^^ Jeszcze raz wielkie dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nie zazdrości.
      Wiem, że Wojnalik nie jest idealnym szamanem, ale wyrobi się :) Pojętna to dziewczyna.

      Usuń
    2. Nie mam powodów do zazdrości :)

      Usuń
    3. Marzenie, wątpie aby te okropki oznaczały to, że Wojnalik się nie nadaje, bo jeżeli chce to potrafi ;-)

      Mrkapii no to co maja one znaczyć?

      Usuń
    4. Nie wiem, czy wiesz, ale trzykropek ma swoje znaczenie, o którym wiedzą wszyscy. Nie są to jakieś kropki zazdrości, czy nienawiści ( czy jeszcze inna głupota wymyślona przez internautów ).
      ... życzę wytrwałości i obyś jak najdłużej i jak najlepiej sprawowała funkcję Szamana Plemiennego.

      Usuń
    5. Trochę schodze z tematu plemienia, ale jeżeli bym do Ciebie napisała "Hej..." to też bym Ci życzyła powodzenia?

      Usuń
    6. Wielokropek nie oznacza życzenia komuś powodzenia.
      https://pl.wikipedia.org/wiki/Wielokropek

      Usuń
    7. Proszę nie rozpoczynać kłótni na takie tematy.
      Wszelkie inne zaczepki postaram się usuwać.

      Usuń
  6. Brawo za przejście całego etapu :)

    Dobrze, że pojawiło się tylu szamanów :)

    Życzę dużo wytrwałości i cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie teraz wydaje się, że szamani są dobrze zorganizowani i często wchodzą, bo Minicoin nie wchodząc psuła tą frekwencje jakoś.

      Usuń
  7. Gratuluję za wojne

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje Wojna! :) mam nadzieję,że dobrze ci pójdzie.Hmmm..ciekawe czy w przyszłym roku będzie jeszcze szukanie szamana xd kto wie :DD
    Weroniczkab

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulajcje Wojnalik !
    Mam nadzieje że ty będziesz rządziła na zawsze

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje Sojuszniczko! xd

    ~ Szczurb jak zwykle się spóźnił o 20 minut żeby przyjść :v

    OdpowiedzUsuń
  11. Brawo Wojna!
    Nic dziwnego, że wygrałaś! Widziałem, że podczas praktyki starałaś się najbardziej z naszej szóstki, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję wszystkim u góry ^^!

    OdpowiedzUsuń