29 października 2015

Dzień z marzycielem- Wojnalik

Witam. Jestem Wojnalik, mam obecnie 13 lat. Urodziny obchodzę 10 maja. Moim hobby jest rysowanie. Uwielbiam to robić, szczególnie, kiedy sprzyja mi wena.
Uwielbiam zarówno rysunki w digitalu, jak i wykonane na kartce. Interesuję się od niedawna robieniem animacji. Lubię też wykonywać prace ręczne np. Dzierganie, lepienie z modeliny, robienie różnych rzeczy z papieru itp. Słucham też dużo muzyki, nie ważne jakiej, choć szczerze najmniej (i prawie nigdy) słucham
rapu. Moimi ulubionymi wykonawcami są: Alexander Rybak, Avicii, (z polaków) Video, Czesław Mozill. Muzyka także przekłada się na moje rysunki. Kiedy słucham smutniejszej muzyki, raczej rysuję pochmurne rysunki. W prawdziwym życiu jestem dość nie śmiała. Co prawda lubię nawiązywać nowe kontakty, ale jakoś mi to nie wychodzi, lub nie mam za bardzo odwagi. W domu żyje sobie u mnie świnka morska, którą bardzo, bardzo lubię. Wabi się Nelson. Posiadam też małe, 20 litrowe akwarium na parapecie. Trzymam w nim 6 gupików, 2 kiryski i 1 glonojada (rodzaje rybek). Moimi ulubionymi gierkami są Minecraft i Transformice, no może jeszcze trochę TheSims3
W tfm jestem około 2 lata od 14/06/2013r. Gre tę podpatrzyłam u jednej dziewczynki grającej na świetlicy. Bardzo mnie zaciekawiła, więc sama zaczęłam w nią grać. Moja nazwa Wojnalik, wzięła się z konta w innej grze, gdzie miałam tą samą nazwe. Sama nazwa Powstała z połączenia mojego i brata imienia. Moim ulubionym roomem w  grze jest Bootcamp oraz racing (czasami vanilla). Na bootcampie nauczyłam się bardzo różnym tricków. Od samego początku gry miałam cel aby mieć choć 1 bc, potem coraz więcej i więcej, i w ten sposób polubiłam ten room. Do marzycieli dołączyłam niedawno po założeniu konta, jakiś miech później. Jednak po 2 miesiącach odeszłam, nie pamiętam już z jakiego powodu. Na nowo przybyłam do plemienia we wrześniu 2014 roku. Zaczęłam interesować się konkursami, imprezami. Na chacie plemiennym starałam się jakoś za bardzo nie mieszać. Kiedy jednak bardziej oswoiłam się z członkami plemiennymi, częściej na nim pisałam. 
 
Moim pierwszym plemiennym koleszką była Omoroz. Zawsze mi pomogła, wprowadziła w klimat plemienny. Potem zaczęłam nawiązywać kontakty z innymi marzycielami, głównie na skype. Jakoś od czerwca tego roku, moim kompanem w grze jest Klipus. Stworzyliśmy kiedyś własny room #Music Ocean, lecz jakoś od niedawna zaniedbaliśmy prace nad nim. Ogólnie w grze jestem o wiele bardziej otwarta, niż w realu. Osoby które poznałam z Marzycieli w realu to Kiniai, Aniuschan, Tasted. No to chyba tyle o mnie, bayo!

12 komentarzy:

  1. Lubię cię Wojnalik, ale Klipusa nie bo to oszust.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje rysunki są cudowne!! ;-)
    Obchodzisz urodziny 6 dni wcześniej ode mnie :'o

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten rysunek z Klipusem jest śliczny.
    Ciekawą osobą jesteś, nawet mamy kilka wspólnych zainteresowań. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe rysunki. Ten pierwszy jest z rozmowy z udziałem rysunków?

    Dziękuję za odwagę, że chciałaś coś więcej ukazać o sobie :)

    Jak Ci idzie budowanie budowli w trybie szamana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie XD Ten 1 jest na zamowienie w wątku z wilkami :)

      Nmzc :P

      Czasem lepiej, czasem gorzej, zależy od partnera do budowli albo mapki

      Usuń
    2. Myślałam, że jak dopisek to właśnie stąd xD

      To tak z ciekawości, co najbardziej lubisz rysować?

      Usuń
    3. Najbardziej to chyba gryzonie i zwierzęta kotowate, psowate.

      Usuń