15 października 2015

Czwartek z marzycielem- Omoroz

Witam, w grze nazywam się Omoroz. U Marzycieli, w styczniu, jestem 3 lata (dłuuugo o:). Wiele osób może mnie znać bo staram się być aktywna i zapoznawać z myszkami. Jestem spokojną myszką. xd

Może kogoś zaciekawi jak wygląda mój profil obecnie. Więc proszę:


Mam siostrę "bliźniaczkę", Mesmerę. Co roku (28 marca) obchodzimy razem urodziny które chociaż, że krótkie to są wspaniałe. 

Praca od Okruqa jako nasz prezent urodzinowy

Lubię robić mapki które nie zawsze mi wychodzą (niestety :/). Często używam do nich viprina, ale czasami staram się nie dodawać żadnych rysunków. Ostatnio dużo gram na bootcampie. Troszkę się uzbierało bc ale mi ciągle za mało D:. Jak nie gram, to odpoczywam w chatce lub na utility. 

Za czasów, gdy iniemamyszki istniały

http://blogtransformicepl.blogspot.co.uk/2013/10/omoroz.html - post o mnie na blogu Mesmery i Znajomej.



ze znajomymi
Prowadziłam kilka blogów (z innymi myszkami) ale jakoś się przestawało dodawać posty i się blogi usuwało. Obecnie prowadzę z Kiniai i Akwize, lecz oba narazie zostały zatrzymane. 

Z Kaszą
 
 
 
 
 
 
Ja w realu? 

Jak już pewnie większość wie, mieszkam w Anglii. Na Tfm gram ponieważ gry tu przyjechałam strasznie się nudziłam więc poprosiłam siostrę o link do ciekawej gry i się wciągnełam.
Moje pasje - muzyka, fotografia oraz plastyka. Słucham co ktokolwiek wpadnie w playlistę i słucham. Nie obchodzi mnie czy to One Direction czy Justin Bieber, tylko czy mi się piosenka podoba. Ulubione zespoły/wykonawcy : Imagine Dragons, Ed Sheeran oraz Halsey. Gram na trzech instrumentach- Gitara, perkusja i pianino. 

Fotografia. Co mogłoby być piękniejszego, niż złapanie pewnego momentu a później wspominanie jego? Według mnie nic. Mam aparat ale jeszcze nie używałam jego do robienia zdjęć dla krajobrazów (albo nie są za ładne xD).



Plastyka.. W wolnym czasie coś pobazgram na kartce niestety nie zawsze wyjdzie ciekawie. A w szkole staram się być kreatywna i chociaż to mi wychodzi :D. 

Nie wiem co bym mogła jeszcze napisać, a wolę sobą nie nudzić.

Praca Saimite
 Obrazki i opis od Omoroz

Chcesz wziąć udział? >>LINK<<

20 komentarzy:

  1. Omo artystka!
    Wow, nie wiedziałam, że grasz na tylu instrumentach - ciekawe rzeczy można się dowiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam muzykę :3
      Muszę przyszlifowac i będzie niezłe xd wole nie dodawać rzeczy na których w szkole każą sie uczyć ;)

      Usuń
  2. OOo, nie wiedziałam, że mieszkasz w Anglii :O

    OdpowiedzUsuń
  3. A lubisz śpiewać? bo ja uwielbiam! :D ^^ i od ilu lat tam mieszkasz ,a jak tam szkoły wyglądają?,jest tam jak u nas?,interesuje cie anime?,ulubiony kolor i film?,jak brzmi twe imie po ang. (nie musisz na te pytanie odp. jk chcesz bo za osobiste)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam śpiewać, ale występowanie nie jest dla mnie ;). W Anglii mieszkam od kiedy istnieje moje konto czyli 2012 (moze chwile wcześniej niż marzec), niedługo juz 4 lata >~<. Szkoła zależy jak jest prowadzona. U mnie duzo wymagają ale dla was to był by pikuś c: Oczywiście musimy nosić mundurki, mam 4 lekcje dziennie ktore trwają 1,15. Zależy na co spojrzysz wiec sama opini nie mam ogólnej. Szkoła w Polsce ma wyższy poziom nauczania co widzi sie od razu jak sie przyjdzie - ja na przykład z matematyki nie byłam taka dobra i byłam na najlepszych i do tego siedziałam i sie nudzilam bo było takie łatwe.
      Ulubiony kolor? Jest wiele kolorów ktore lubie ale najbardziej to czarny, niebieski i bordowy :)
      Z czego wiem juz troche osób wie jak mam na imię wiec nie zaszkodzi mi napisać c: Moje imię brzmi Alex xd tylko ze nie zawsze lubie jak mnie tak nazywają :)
      Możecie pytać więcej ;)

      Usuń
    2. A czy w angielskiej szkole nie ma wykuwania na blachę?

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tak ;) chodzę ostatni rok do Polskiej Szkoły sobotniej (tak chodzę 6 dni w tygodniu do szkoły)
      Pierwsze egzaminy za sobą i nie jest źle- A chociaż mogło byc A* ale to nic! Poprawie sie ;)
      Zreszta, Polskiego nauczę sie wszędzie: w domu, internecie, poza domem. Tu tyle Polaków *^*

      Usuń
  5. Jesteś jakoś faworyzowana w szkole angielskiej ( masz mniej zadawane, mniejsze obowiązki ) ze względu na to, że pochodzisz z innego kraju?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie jestem. W moim roku jest jeszcze wiele innych obcokrajowców raczej rzadne z nas nie jest.
      Oczywiście, ze na początku jakoś musza nam pomoc sie nauczyć języka to wtedy ale po jakimś czasie wszystko sie robi normalne ;)

      Usuń
  6. Omoroz- widać, że niektórych rzeczy podchodzisz bardzo ambitnie. Trzymaj się i twórz Dalej ciekawą twórczość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja siostra :D
    Ja kojarzę jak zostałyśmy bliźniaczkami, to było nawet zabawne XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, jak zwykle to ja musiałam zacząć dziwnie rozmowę :') Zauważyłam ze juz tak mam. Kiedyś w Polsce wprowadziłam sie do nowego bloku i miałam sąsiadkę w moim wieku która chodziła do niej szkoły. Były mikołajki w szkole i musiałam do niej podejść i powiedzieć jej cały adres żeby sie zapoznać. Nie wiem czemu ale juz tak mam o:
      Zabawne xd

      Usuń
  8. Jestem oburzony, ani słowa o wujku Staśku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj >~<
      Przepraszam Wujku :( Nie pomyślałam o Tobie, kurczaki wodne. Ajajajaja

      Usuń