12 października 2015

Noc horroru!


Lubisz słuchać mrocznych, mrożących krew w żyłach opowieści?
tak jak rok temu, postanowiłam zrobić tegoroczną noc horroru.
W tym roku, będziemy wieczorem głównie słuchać creepypast, puszczanych przez myszki. Zaczynamy w ten wtorek (czyli jutro) o godzinie 19:45.
 Pod koniec, myszki zagłosują na najstraszniejszą creepypastę.
Zapraszamy również myszki z plemion sojuszniczych!  
Całość zakończymy max do godziny 22:00.
Zapraszam i pozdrawiam, Wojnalik ~
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wykonałam Big Art plemienny, jeśli chcesz zobaczyć, zapraszam tutaj :) 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

12 komentarzy:

  1. Mogłabyś w piątek to zrobić, bo wątpię aby dużo myszek siedziało do 21:30-22:00.
    Tak czy siak, powodzenia z nocą!!

    PS PIĘKNY BIGART!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, przyda się :) ew mogę przenieść na czwartek, bo w piątek wybieram się na PGA c;

      Dzięki :D

      Usuń
    2. Lepiej dzisiaj, bo jutro większość ma dzień wolny :)

      Usuń
    3. Fiszka masz racje, kompletnie zapomniałam o jutrzejszym dniu wolnym! :>

      Usuń
  2. Świetnie, że takie rzeczy organizujesz ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , jakoś już od wakacji postanowiłam, że tak czy siak co roku będę organizować to wydarzenie. Podoba mi się ono, bo myszki nie muszą się specjalnie przemęczać, a słuchanie czegoś ciekawszego niż tylko muzyki zawsze też dobre ;) + Nawiązujące pod klimacik halloween :P

      Usuń
  3. Ale mega, mój pierwszy event w chatce. Ale się ciesze ^.^
    Ide szukać creepypast :I
    Lemoneye xdd

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł nawet ciekawy, ale ja bym się zanudził :)
    Odbyło się to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odbyło się i było super, chociaż niektórzy wyciszali lub pauzowali sobie filmiki, bo się bali xD Jak się skończyło, to niektórzy nadal chcieli słuchać historii, więc sam puściłem jedną :)

      Usuń
    2. Woo... teraz wiem jakie filmiki puszczaliście. Chyba najgorsze, gdzie są melodie działające na psychikę ^^"

      Usuń