5 października 2015

Ostatnia litera 3

Link do pierwszej gry >>LINK<< , druga,
Proszę liczących komentarze, nie liczyć komentarzy z tego postu :)

  Gra polega na tym, aby zapisać słowo, które się zaczyna na literę poprzedniego wyrazu...
przykład:
Dalej
JamA
Astrolog
Gang

Nagroda- za wzięcie udziału w grze (10 komentarzy+1punkt)
Za najwięcej komentarz +2 za drugie +1
Po przekroczeniu 100 komentarzy +1 dla wszystkich co wzięli udział
200 komentarzy +1 kolejny punkt (o ile dotrze ktoś tutaj)

Aby osoba w ogóle dostała punkty musi napisać 4 słowa :)

Po 200 się kończy gra- lub w ostatni piątek tego miesiąca godzina 19:23 :)

Wymóg:
Nie używaj nazw własnych i imion oraz czasowników oraz nie kończ na "Y", "Ń"
Uważaj na regulamin (czyli wulgaryzmy i +18 nie są dozwolone)
Jeśli nie jesteście pewni czy dane słowo zostało użyte polecam użyć:opcji szukania (CTR+F )

Po 200 komentarzach, aby przeczytać więcej- przejedź w dół i kliknij przeczytaj więcej

Maksymalnie do zdobycia +5 punktów

Słowo: GanG

Nie odpowiadaj na swoje słówko- poczekaj aż ktoś odpowie lub zachęć do gry kolejne osoby. 

73 komentarze:

  1. bicz
    ~W (jeśli Wojnalik, będę się podpisywać"~W" xd)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rączka
    Weroniczkab

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma polskiego słowa na literę ń, więc pomine tego słonia ;-)
    Syrop

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam, jakoś pomyślałem egoistycznie nie patrząc na osobę, która ma wymyślić słowo z mojej litery.
    Pająk

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest wymienione nawet w poście, żeby nie dawać.
    Kajak

    OdpowiedzUsuń
  6. Krew

    Komentarz ze słoniem został usunięty. Każdy ma prawo się pomylić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Puchar
    Ale dobrze gramy, bo rzadko kiedy A na końcu ;-) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Robot

    Raz grałam, że w ogóle nie dawałam A na końcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw (zauważyłam, że same gracie to coś dodałam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wróg

    Chciała dać Widły, no ale...
    Dobrze, że w ogóle ktoś chciał w to grać xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym zauważyć, że moje słowo kończyło się na N, a nie R, więc zaszła pomyłka :/
    Adolf

    OdpowiedzUsuń
  12. Moglas po prostu źle spojrzeć na tę N, ale nic się nie stało ;-) ;-)
    Telefon

    OdpowiedzUsuń
  13. Grunt, że gra trwa nadal ^^"

    Nóż

    OdpowiedzUsuń