10 października 2015

Tower I&II


Pierwsze spotkanie 'nowego' towera szczerze mówiąc nie było aż takie wielkie jak się spodziewałem. Na spotkanie przyszło ok. 7 myszek, jednak były w tym osoby z innego plemienia, z czego, muszę powiedzieć bardzo się cieszę. Szkoda tylko że po pół godziny myszki się rozeszły. Punkty udało się zdobyć: Anonimowi3000, Dremsiarze i Scheyenne.
---
Na drugie spotkanie zebranie zebrało się tym razem kila osób. Znowu zobaczyłem nowe twarze, które zostały przyłączone do grona towera. Mam nadzieję że wszyscy będą uczęszczać na spotkania, które teraz będą krótsze o 15 minut. Myszki rozchodzą się szybciej, więc nie będę ich trzymał na siłę. Punkty zdobyli: Pancerniki i prawdopodobnie kogoś jeszcze zgubiłem.

Ah, myślę jeszcze o dodaniu wewnętrznej punktacji towera - punkt za każdą rundę, nie max. jeden na spotkanie. Nie miało by to nic wspólnego z punktami plemiennymi, ale muszę jeszcze nad tym pomyśleć.


10 komentarzy:

  1. Serio tylko ja? xD A punktacja towerowa to chyba całkiem dobry pomysł, zwłaszcza, że osoby spoza plemienia też będą miały jakąś rywalizację - np. Egzysx, która sama o to pytała na spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak tylko Pancerniki zdobył punkta, bo po nim ty wygrałes i dwa razy ja ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby było o innej godzinie i w innym dniu to bym przychodził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikomu łaski nie robisz.

      Usuń
    2. Może poproś raz na jakiś czas o przełożenie- umów się z Tastedem. Wtedy będziesz mógł wpaść.
      Możliwe, że nie tylko Tobie tak nie pasuje. Przy okazji możesz zachęcić innych marzycieli, tak aby mogli zarobić punkty, a do Tasteda przyszło więcej osób ;)

      Usuń
    3. Może zrobię tak jak powiedziałaś :)
      Wydaję mi się, że podczas tego ''sezonu'' [m]ice tower jest bardzo mało myszek.

      Usuń
    4. Może zrobię tak jak powiedziałaś :)
      Wydaję mi się, że podczas tego ''sezonu'' [m]ice tower jest bardzo mało myszek.

      Usuń
    5. Myszek co prawda nie jest ogrom, ale 10 myszek w chatce tak ogólnie jest gdy to trwa.

      Usuń
    6. W sumie to nie jest mało. Myślałam, że jest mniej ^^"

      Usuń