18 października 2015

Spotkanie Meli i Zou na PGA.





Przedwczoraj tj. 17 października miałam zaszczyt brać udział w Poznańskich Targach na Poznań Game Arena. Przybyło nas ponad 20 osób i spotkaliśmy razem Meli oraz Zou. Zdjęcia pojawiły się na twitterze (@adelinazou (twitter Zou)) lub na Facebook'u Trasformice (link). Głównie siedzieliśmy w pawilonie 7 (Strefa Indie Games) przy oknie. Na końcu, gdy większość już poszła, a z graczy zostało 7 osób i zrobiło się ciemno przenieśliśmy się do opuszczonego stanowiska.Z okazji naszego przyjścia Zou i Meli miały prezenty - nie dla wszystkich niestety starczyło, więc większość nie dostało pełnego 'pakietu' podarunków  Było to 5 przypinek, pluszak z itemami, T-shirt, gumowa piłka, opaska z mysimi uszami oraz dwa kody - na serki i na rzeczy z Japan Expo. Dodatkowo Meli narysowała aż 14 rysunków dla nas.

Szczerze mówiąc jestem zadowolona z spotkania Meli oraz Zou i cieszę się, że je spotkałam. A jakie są wasze wrażenia?

17 komentarzy:

  1. Żałuję, że nie pojechałem. Postaram się za rok przybyć i się z nimi spotkać i z innymi forumowiczami. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za rok może się przebiorę B) a co do PGA było to moje 1 a jestem z niego bardzo zadowolona ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny obrazek Aniu :)

    Dobrze, że admini tak się angażują- w końcu tyle społeczności jest, a one-choć pewnie jest ciężko przyjeżdżają na PGA ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No biorąc pod uwagę liczbę społeczności to maja dużo pracy. Oprócz Transformice i naprawianie błędów lub dodawanie czegoś maja też na głowie inne gry, biuro i swoje życie prywatne.

      Usuń
    2. Mimo wszystko, dobrze, że tak się angażują. Pewnie nie miały czasu zwiedzać- szkoda.

      Usuń
  4. Super było :) W niedzielę dawali do wyboru maskotka lub koszulka i tylko dwie przypinki. Ale w sumie chciałam spędzić czas ze Znajomą, Dalej, Arcanacrą i Milky, Meli, Zou. Co mi się udało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chyba wybrał pluszaka hihi. :D

      Usuń
    2. W sobotę też był taki wybór, bowiem było dużo osób i nie wystarczająco rzeczy, by wszystkim dać. Niektóre rzeczy mam z poprzedniego roku;)

      Usuń
    3. Pewnie za rok też będziesz ;)

      Usuń
  5. W końcu wiem jak wygląda silna babka Ania! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. I na tym tracę :(
    Żebym nie była w Anglii to moze bym była ale nu... :/
    Znowu wyglada super :D
    Moge wiedzieć kto był?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takich co chyba znasz to Ania rzecz jasna, Chaikall, Tasted, Wojnalik, Mesmera, Znajoma no i moderator oraz sentinele. Aczkolwiek to nie wszyscy, na forum jest wątek i tam można zobaczyć kto był.

      W ogóle z Anglii masz bliżej do Francji!

      Usuń
    2. Omo- odbijesz sobie ;)

      Jeśli Ci to sprawi jakąś rekompensatę, to jak przyjedziesz do Polski to mogę oprowadzić w wybranym przez siebie mieście ;)

      Usuń
    3. Chętnie :3 akurat w wakacje bywam w Polsce ;)

      Usuń
    4. To czasu powinno być mnóstwo- tylko zależy od miesiąca ;)

      W razie co- pisz do mnie jak będziesz zainteresowana :)

      Usuń
  7. Chciałem być na tym PGA, ale nie sprawdziłem kiedy jest. Poza tym jestem osobą, która raczej lubi zostawać w domu, nawet na wakacje, więc i tak nie wiem, czy bym na to pojechał xD Ale i tak zazdroszczę spotkania z Atelierem i rysunków :/

    OdpowiedzUsuń