24 października 2015

Mysz wyskakująca z lodówki i wyniki ankiety

Prac może i nie jest wiele, ale za to są ciekawie wykonane :) Dziękuję wam za wzięcie udziału w konkursie.
Weroniczkab
Mrkapii

Majcioch

Zwycięża: Majcioch!
Uśmiałam się przy tym zdjęciu. Spodobał mi się pomysł, jak i wykonanie. Praca prosta, ale pomysłowa ;)


Ankieta
W ankiecie wzięło udział aż 26 myszy, w tym myszy z plemienia sojuszniczego Kingdom of Otaku. Za co serdecznie dziękuję :)
Wygrała myszka pod numerem 15, która należy do Pancerniki. Brawo :)

11 komentarzy:

  1. Haha, myślałem, że czas do 25 października, ups xD No nic, przynajmniej nie będę musiał dzisiaj robić pracy na szybko. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Beznadziejna praca Majcioch. Jakiś syfiasz na zdjeciu wygrał konkurs?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisząc syfiasz chodzi mi o gościa na zdjęciu, a nie o autorke pracy.
      Rex

      Usuń
    2. Nie każdemu moja praca musi się podobać ;)

      Usuń
    3. Praca polegała aby myszka wychodziła z lodówki i liczy się klimat i pokazanie wyjścia, a nie postacie poboczne.

      Usuń
  3. Dałam dość trudny temat konkursu ^^" Pewnie dlatego jest mniej prac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Temat faktycznie trudny, ale całkiem fajny i dawał sporo możliwości. Nie zrobiłem pracy, ale może kiedyś narysuję i wyślę ci tak prywatnie, poza konkursem, jeśli mnie trochę o to pomęczysz. ^^

      Usuń
    2. Hmm... możliwe, że pomęczę :D

      Chciałabym zobaczyć to w twoim wykonaniu, zwłaszcza po tym jak narysowałeś moją mysz- uroczo xD

      Usuń
  4. Pracę bardzo fajne, a praca Mrkapii też fajna :-P
    Gratulacje Majcioch!

    Gratulacje Pancerniki!

    OdpowiedzUsuń