22 października 2015

Dzień z marzycielem- Weroniczkab

Witam nazywam się Weroniczkab i mam 13 lat (prawie 14) w plemieniu Marzyciele jestem już od 23 Grudnia 2013 r..A tak naprawdę gdy 10 Maja 2013 r. założyłam konto to gdzieś 7 dni po założeniu dołączyłam do Marzycieli (to było moje pierwsze plemienie) byłam w nim gdzieś około 3 miesięcy. Później je opuściłam i znowu założyłam własne plemienie o nazwie „Myślące Myszki”  przestało istnieć w Grudniu 2013 r. nie dawałam sobie rady utrzymaniem plemienia i odeszłam ,wtedy przypomniałam sobie o Marzycielach  i postanowiłam wrócić do dawnego plemienia i tak się stało. Tak zaczęła się moja przygoda z plemieniem.

Na początku byłam zwykłą nieśmiałą myszką w jasnym warkoczyku oraz czarnych okularkach. Bardzo się bałam odezwać ponieważ bałam się ,że mnie nie zaakceptują ,jednak myliłam się. Gdy tak dołączyłam pierwszego dnia do Marzycieli postanowiłam ,że ukażę się z dobrej strony i zrobiłam filmik z kamerki internetowej (wtedy nie wiedziałam ,że są specjalne programy do nagrywania)  nagrałam filmik ,a raczej reklamę dla Marzycieli aby zaprosić wszystkie myszki do plemienia. Pokazałam to wszystkim i różne były opinie XD. Sama do dzisiaj się z tego śmieję.Nakręcam jeszcze inne filmiki z udziałem marzycieli lub moich znajomych raz od czasu. Już widać ,że moją pasją jest tworzenie filmików.

Moją taką drugą pasją jest śpiewanie oraz słuchanie piosenek min. Ed Shernan, Rihanna, Natalia Szlorder oraz Sasah. Już pewnie wiadomo ,że w muzyce moim ulubionym gatunkiem muzycznym jest pop oraz interesuję się muzyką. Możliwie ,że fałszuje lub nie ,ale uwielbiam to robić. Dlaczego?. Dlatego ,że gdy śpiewam mogę tak prostu z serca przekazać swoje emocje. Mam też swoje ulubiony kolory a są to – czerwony i niebieski (dlatego mam czerwone włosy w tfm,a najbardziej uwielbiam czerwony).

Niektórzy Marzyciele znają mnie również z imprez ,które organizowałam i czasami organizuję np. Walentynki, Dzień Pirata czy teleturniej „Mądra Myszka”. Lubię też czasami coś narysować, jakieś zwierzęta lub ludzi. Moje prace możecie zobaczyć w klubie „Rosa” nie jestem jakoś utalentowana artystycznie ,ale się staram aby moje prace były dobre. Moim hobby jest jeszcze pisanie opowiadań, lun poezji (część opowiadań mam zapisanych ,ale nieopublikowanych) ,a najczęściej piszę przeróżne cytaty. Mogę wam powiedzieć kilka z nich . oto i one:
-Życie tylko jedno jest ,do rozpaczy biegnie czas”
-Czasami trzeba pomyśleć ,a wszystko będzie dobrze.
-Bo miłość to jest promyczek nadzieji na lepsze” ja”.
-Kiedy widzisz ,że ktoś na ciebie czeka przy tej złotej bramce, biegnij tam i nie wahaj się powiedzieć tej osobie jak bardzo ją kochasz.
No to tyle moich artystycznych cytatów. Myślę ,że nie są aż tak złe .

Jak się to stało ,że zaczęłam grać w trans formice?Moja koleżanka gdy czegoś szukała w internecie natknęła się na tę grę. Zarejestrowała się na niej i zaczęła grać ,wszystkim w klasie poleciła tę grę ,że jest naprawdę fajna. Postanowiłam sprawdzić czy tak naprawdę jest i zrobiłam konto. Nie miałam pomysłu na Nick dlatego skojarzyłam sobie ,że moja chrzestna mówiła na mnie „Weroniczka” dlatego dałam Nick ” Weroniczka” ,ale niestety nie dało się samej nazwy dać dlatego dodałam literkę „b” chociaż sama nie wiem dlaczego. Kiedy zrobiłam konto gra bardzo mi się spodobała i postanowiłam w nią grać tak jak do dzisiaj w nią gram. Wiele osób pewnie myśli dlaczego zależy mi tak na punktach lub dlaczego w to gram?. Po prostu chcę się raz od czasy wyrwać od tego świata rzeczywistego do świata wirtualnego i pokazać na co mnie stać. To ,że biorę udział w konkursach daję mi pewną satysfakcję ,że to potrafię itp.W życiu nie zmieniłam bym tego plemienia jest ono naprawdę fajne.To już tyle co mogłabym o sobie opowiedzieć jeśli macie jakieś pytania ,śmiało pytajcie w komentarzach na pewno odpowiem na każde pytanie. Jestem otwarta na wasze opinie.

14 komentarzy:

  1. Heh XD ,nawet fajnie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło sie troche o Tobie dowiedzieć :D
    "Znamy" sie juz całkiem długo ale tak mało o sobie wiemy o: Ed Sheeran? Omnomnom :3
    Właśnie niedawno wróciłam z jego filmu, świetny xd
    Ile czasu potrzebowalas aby sie wpasowali do plemka? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To fajnie, że tak dużo napisałas o sobie, ale jakoś strasznie mało napisałas o wspomnieniach z Marzycielami. No cóż, to nie ja decyduje...
    Fajnie jest trochę się o tobie dowiedzieć :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspomnienia można zawsze dać przy kolejnym poście :) A tak to lepiej poznajemy Weroniczkę
      Ja doskonale pamiętam jak się zaczęła starać :) To było urocze.

      Usuń
    2. Cieszę się o dobrych opiniach o mnie :-)

      Usuń
  4. No dobrze :)

    Pytania w ramach rewanżu ;)

    Skąd bierzesz inspiracje do malowanie? Nie spróbujesz innej kreski? Masz jeszcze jakieś hobby?
    Co najbardziej lubisz w tfm? Według Ciebie, który rodzaj pokoju jest najlepszy? Z kim lubisz grać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę dużo tych pytań :)z chęcią odpowiem,
      1.Inspiracja do malowania biorę z moich uczuć emocjonalnych w świecie rzeczywistym w tym sposób przekazuję to na kartkę.
      2.Może bym spróbowała,chociaż sama nie wiem XD
      3.Hobby hmm..lubię tworzyć piosenki,KOCHAM aktorstwo ,bardzo uwielbiam występować w teatrze (wiążę z tym przyszłość),lubię jeszcze historię i polski z tym też wiążę przyszłość.
      4.Co najbardziej lubię? hm....lubię rozmawiać ze swoimi znajomymi ,lubię opcję sklep.
      5.Najlepszy rodzaj pokoju moim zdaniem jest racing (który jest moim ulubionym roomem),
      6.Lubię grać z znajomymi,marzycielami.

      Usuń