27 grudnia 2012

Wigilia w plemieniu

Cześć, z tej strony Monnari!
Marzenie była tak dobra i zaprosiła mnie do współtworzenia bloga ;>
A teraz, moja pierwsza sesja zdjęciowa!
Do tego, sesja odbywała się przy wspaniałym wokalu Ewy Farny:



A teraz sesja :)
Ja z Tastedem na fotelu :)


 Szymura, nie raczyła się z nami bawić :(

Kto by pomyślał, że Tasted umie grać na pianinie? :O 


I niech Bóg pobłowoskawi naszego indyka... albo kurczaka :D



Już po Wigilii, czas na imprezę. Zabawa była przednia, zwłaszcza wtedy gdy śnieg zaczął padać. A Mikę złapałam w powietrzu :D

I znowu :D


Lizarl albo przesadziła z zabawą, albo z alkoholem? Choć wierzymy, że to pierwsze :)

A tu ja jako czcigodny szaman, który strzela cannonami :D

To już wszystkie zdjęcia, ale jeżeli chcecie więcej to wystarczy powiedzieć ♥
by Monnari

23 komentarze:

  1. wow ile tych wspołblogujących ... Zazdroszcze :c ale coż ... Pozwala się tylko tym ktorzy na to zasłuża ;p fajnie... pozdrawiam nową wspołblogującą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy da się tamten komentarz usunąc?? Niewiem dlaczego ale mi ucięło : wow ile tych wspołblogujących zazdroszcze... ale coż ... Pozwalają tylko tym ktorzy na to zasłużą ;p fajnie... pozdrawiam wspołblogującą

      Usuń
    2. Pozwalam każdemu prawie :). Tylko, jak widzę za bardzo osobiste posty mi tu pisali i musiałam trochę tekstu pousuwać. Piszemy tylko o sprawach plemiennych, nie osobistym życiu :)

      Usuń
    3. No tak wiem o tym. Przecież to bloog o plemieniu w grze , jak ktoś chce pisać o swoim osobistym życiu to niech założy Bloog-pamiętnik. xD Tylko , czy wolno tak jakby wszystkim marzycielom prowadzić blooga , czy tylko tym co już Ty dość dobrze znasz i mają dość wysoką rangę??

      Usuń
    4. Ja mam rangę żołnierz, a plemieniu nie jestem nawet tydzień :)
      Po prostu zapytałam Marzenie, a ona się zgodziła. Ty też spróbuj ;)

      Usuń
    5. Hmm... no może ja mam rangę skarbnik .

      Usuń
    6. Wszystkim na pewno nie, zależy od tego czy wytrwacie w plemieniu :)

      Usuń
    7. Myslę że jak może kiedys bede wkoncu miala range typu uczen szamana to może dopiero wtedy

      Usuń
    8. JA za rangi nie daje tu dostępu. Za prowadzenie bloga także nie ma rangi. :)
      Przecież dziewczyny: Kroplawodyy, Monnari i Mesmera są żołnierzami :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Żeby więcej osób spisywało to co się dzieje w plemieniu :)

      Usuń
  3. Eh Eh Eh . Ja Byłam pijana mialam 0,2 promile .! a w polsce to już pijactwo . Lizalr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej alkoholu nie było na wigilii, bo jesteśmy Marzycielami nie pijakami :)

      Usuń
    2. To była metafora, bo gdzie nie spojrzę to Lizarl śpi ;/

      Usuń
  4. No ależ no Marzenie . Przecież pospieram sobie 500 serków i już plemie "Pijaki" i z chęcią Lizair zaproszę ni ma problemu .
    Blondiandzi

    OdpowiedzUsuń