31 grudnia 2012

Wyniki konkursu na Sylwestrowy strój

Jakiś czas temu ogłosiłam ten konkurs i co jakiś czas przypominałam na czacie plemiennym. Niestety w ostatnim tygodniu nie było mnie i nie mogłam przypominać. Ale od tego jest blog, żeby tu zaglądać. Wystarczy wejść w etykiety: Aktualne konkursy i już macie, co teraz obowiązuje. Wystarczy kilka kliknięć. Nie będę was upominać, wasza decyzja czy będziecie tu wchodzić czy nie :).

Strojów trochę do mnie przyszło. Zacznę od tych które nie brały udziału w konkursie.
Zrobiłyśmy sobie kreacje ze Znajomą.
A to Zmrok z plemienia: No chyba nie. Miał te zdjęcie na inną okazję, ale jak dowiedział się o konkursie to przesłał mi od razu to zdjęcie :).


A oto nasi uczestnicy:



 Świetne stroje, nieprawdaż?


A zwycięzcą jest:



 Gratuluję zwyciężczyni :)



8 komentarzy: