23 grudnia 2012

Urodziny Faithlucky

Dziś obchodził urodziny: Fainthlycky. Wyszło to na szybko. Poprosił mnie o przyjęcie, więc mu urządziłam. Niestety nie wiedziałam, że tak szybko musi iść, tak to bym wpadła wcześniej.

Nasz solenizant:




Na imprezę przyszło sporo myszek i nawet kilka dochodziło. Puszczałam piosenki związane z tfm. Wszyscy tańczyli. Na początku nasz solenizant pobawił się w barmana i przyjmował zamówienia na napoje. Potem już go ktoś zastąpił. Wszyscy tańczyli w różnych miejscach. Co chwila gdzieś się przenosząc.
 



Najciekawsza rzecz, która się wydarzyła to ogłoszenie zaręczyn Minicoin z naszym solenizantem. Gratulacje!
Udało mi się uchwycić jak nowa para się całuje. Razem ładnie wyglądają :3



3 komentarze:

  1. superrrrrrr =-= ale morze ci mi zrobic imieniny 30 stycznia o godz.20
    00

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie było na tych urodzinach :)

    OdpowiedzUsuń