7 grudnia 2012

"Super Spirit" vs. "Spirit"

Witam!
Zgaduje wielu z was nie wie co to jest "Super Spirit" (w skrócie: "ssp") i czym się różni od zwykłego "Spirit" (w skrócie: "sp"). Z tego co wyczytaliśmy ze Znajomą na www.Transformicewiki.com pisze że "Super Spirit" po pierwsze: Posiada dwie nazwy "Super Spirit" oraz "Pink Spirit" (na wiki pisze że "Pink Spirit" jest oficjalną nazwą ponieważ "Super Spirit" był kiedyś tylko na Kodach). Po drugie: Podobno jest silniejszy od zwykłego "Spirit" o 250% i zasięg większy o 150%. Aby użyć "ssp" musisz wybrać "sp" i wcisnąć "spacje". Otóż przeprowiadziłem test.

(Tak wyglądała mapa jak widzicie jest opisana)
Pierwszy został przetestowany "Spirit".
Test wyszedł tak jak widzicie na zdjęciu.
Teraz pora na "Super Spirit".
Widać że "ssp" jest o trochę silniejsze od "sp".
Wyniki czasem były różne ale zawsze była między nimi różnica.
Link:
http://transformicewiki.com/index.php/Spirit#Super_Spirit

4 komentarze:

  1. Niewielka różnica, ale z tego co czytałam kiedyś było naprawdę mocne :D
    Przynajmniej dzięki tobie wiem, że kiedyś takie coś istniało :)
    Czytałeś o czarnej kuli? Też jest dobre, patrzyłam na tą samą stronkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super spirit już tak nie działa. Wypróbowałam i nic :(

      Usuń
    2. Może i masz rację ale mi wychodziło różnie jak dawałem w te same miejsca "ssp" to wypychały raz tak samo jak "sp" a raz mocniej albo słabiej : o

      Usuń
    3. Widocznie tak. Czyli działa to od zachcianki :)

      Usuń