14 grudnia 2012

Odbyty trening

Jednak myszy muszą poćwiczyć szamana. Poszło nieźle, choć były pretensje, że trwa to tak długo. No przykro mi, ale tak właśnie trwają treningi. Moja wina trochę, bo za wolno zmieniałam mapy. Mam nadzieję, że wpadniecie na kolejne treningi. mamy nawet myszkę od treningów. Potem zobaczycie kogo. Mam 2 zdjęcia z naszego dzisiejszego treningu :)

Na jednym szaman walczy z własnym totemem. Niezbyt szło myszkom bycie szamanem. Ale nie powiem, że wybrałyśmy z Marzenie niezbyt łatwe mapki :D

Trening skończył się restartem tfm :)

6 komentarzy:

  1. Fajne mapy na trening, a może zechciałybyście stworzyć trening dla takich miłośników radzenia na hardmode jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te mapy były i na hardmode i na zwykły tryb. Uwierz mi, myszy z hardmode miały problem z tymi mapami :)

      Usuń
    2. Chyba zrobię specjalny trening, gdzie myszki nawet nie będą mogły używać totemu, bo jak widzę, że one polegają tylko na nim to...
      Co ty na to?

      Usuń
    3. Myślę, że to byłby dobry pomysł :D

      Usuń
    4. To będę to robić to w wolnym czasie ;)

      Usuń