16 grudnia 2012

Wyniki konkursu na zdjęcie świąteczne

Przyszły do mnie wspaniałe zdjęcia, które mnie oczarowały. Wybierałam zwycięzce wraz ze Znajomą i Natchnienie. Zdjęcia były naprawdę piękne, aż szkoda wybierać zwycięzce.
Wpierw pokażę wam zdjęcia poza konkursem. Z naszego ulubionego plemienia (mojego i Znajomej) w którym jest Mysi Bóg: No chyba nie!
Sijaka była tak miła i mi to wysłała, za co chcę jej podziękować :)




 

Dzieła Znajomej znajdujące się poza konkursem :)
 







I troll przesłany przez Blaskmyszy i Zmroka z plemienia: No chyba nie.
 Dowiedziałam się, że Zmrok dał wtedy ok 60 prezentów, a miał 0 danych. Oni oboje sobie po tyle dają.


 Zwycięzcą jest Shishapl:



Zdjęcie mnie zauroczyło. Jak je tylko zobaczyłam od razu stało się moim faworytem :)






Drugie miejsce zajął nazwany przez Znajomą troll: Dafuqpl

To zdjęcie także nam się bardzo przypodobało. A widziałam je jako pierwsze. Myślałam, że lepszego nie spotkam. Podoba mi się wykorzystanie myszki na tym tle :)







Trzecie miejsce i wcale nie najgorsze  zajęła: Mimikeyla
Piękna kartka świąteczna. W to w jaki sposób narysowałaś te drugą rękę jest cudowne :)








I oto reszta prac, która nie jest brzydka, jest piękna na swój sposób. Po prostu wyłoniliśmy najpiękniejsze :D








11 komentarzy:

  1. heh nie mogę uwierzyć, że wygrałam. xD Uważałam, że bd jako wyróżniająca a tu niespodzianka. Ustawienie mi Kinkakanki i Makspiona D: było wyczerpujące, lecz udało się. Mi się wydaje, że praca Mimikeyli jest lepsza. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że nie można edytować komentarza... ile błędów popełniłam x.x

      Usuń
    2. Można usunąć i napisać jeszcze raz

      Usuń
    3. Twoja praca jak dla mnie była najlepsza :D.
      Można usunąć i można także zostawić :)

      Usuń
  2. Bardzo się cieszę, że Zmrok i Blaskmyszy wzięli udział, chociaż wiedzieli, że nie będą mieli nagrody.

    Binor uznałyśmy z Marzeniem, że wsadzimy zdjęcie, które ja zrobiłam, pomysł jest twój, więc praca także twoja, po prostu zdjęcie, które zrobiłam było większe.

    Cieszę, że myszki wykazały się oryginalnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmrok i Blaskmyszy są wspaniali. :)

      Także się cieszę, że mogłam obejrzeć niesamowite zdjęcia :D

      Usuń
    2. W końcu to mili gracze, chociaż za nic się do tego nie przyznają :)
      Oboje mnie zawsze chronią jak z nimi gram :)

      Usuń
  3. Zajebiste zdjęcia :). Choć mi się najbardziej podoba to Dafugpl.

    OdpowiedzUsuń