1 grudnia 2012

Urodziny Martiiixd

Wpadłam żeby pozbierać sery i przypadkowo natknęłam się na zaproszenie urodzinowe. Martiiixd namawiała, żeby urządzić urodziny w plemieniu. No i nici z serków było.
Jeśli dobrze zrozumiałam to obchodziliśmy 2 urodziny w grze myszki. Tak zrozumiała, a jak było naprawdę to nie wiem.
Nasza solenizantka



 Nie miałam zbyt dużo mapek. W sumie nie miałam ich wcale. Kiedyś Marzenie wysłała mi kilka. I oto jedna z nich widoczna wyżej. Dziewczyną spodobała się scena. Dlatego zaczęły udawać piosenkarki.




 Następna mapka też wyciągnięta z jakiejś otchłani. Przypodobała nam się huśtawka. W ostatnich dwóch zdjęciach udawałam chłopaka, ponieważ solenizantka chciała mieć chłopaka na urodziny, ale coś jej nie przypasowało. Nie wiem czemu XD





 Udawałam grę na fortepianie. Oczywiście znaleźli się krytycy, którzy walili pałami w mój fortepian. Na jednym zdjęciu są pokazani sprawcy. To mapka Wikociak. Dobrze, że jej użyczyła, bo nie mieliśmy co robić, a tak to bawiliśmy się na nowej mapce.


Na końcu postanowiliśmy pozbierać trochę serów. I na tym zabawa się skończyła, bo ja już musiałam iść. Mało z nami myszek było, ale stwierdzam, że zabawa w tak małym gronie jest o wiele lepsza.

10 komentarzy:

  1. wszystkiego najlepszego! Szkoda ,ze mnie nie bylo

    OdpowiedzUsuń
  2. heja tu wojtaris nienawidzie waszego plemienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok. Ale nie musiałaś/łeś tego tutaj pisać, wystarczyło mi to napisać w etykietach specjalne miejsce. Przecież nie musisz należeć do tego plemienia :)

      Usuń
    2. Racja to post o urodzinach, więc nie pisz takich rzeczy w takich postach, ty byś nie chciała/eś żeby ktoś ci mówił lub pisał takie rzeczy, kiedy jest wspomniane o twoich urodzinach.

      Po za tym Wojtaris, o ile się nie myle to ty mnie i jeszcze inne myszki obrażała od noobów i różnych przezwisk. Więc jeśli ty nie byłaś uprzejma, to jak mieli zachować inni? Ja ci spokojnie odpowiedziałam na pytania i obrazy,ale jeśli w podobny chamski sposób traktowałaś/eś innych to nie rozumiem skąd masz takie komentarze.

      Usuń
    3. Wojtaris raczej tu nie zajrzy :). Ale zapamiętam sobie ten nick

      Usuń
    4. Raczej będziemy miały z tą myszką problemy :/

      Usuń