18 grudnia 2012

Impreza z mapek

Wikociak mnie prosiła o ustawienie tego posta. Trochę zwlekałam z pisaniem tego posta, aby wszystkie ważne informacje były widoczne od razu (konkurs i wyniki)

 Wikociak postanowiła świętować zdobycie wszystkich tytułów. Urządziła z tego powodu imprezę. Postanowiłam razem z nią świętować, ale impreza wręcz się kończyła. Chcąc ją przedłużyć zaczęłam puszczać melodie na artystycznych mapkach.

Myszki przechodziły mapki i tańczyły ;)



Wszystkie mapki szukałam na poczekaniu, ale na szczęście udało mi się w większości przypadków włączam bez przerwy takiej, aby myszki nawet nie zobaczyły chatki plemiennej. Wtedy na ogół stałam i szukałam, innym to nie przeszkadzało, w końcu mamy dobrych imprezowiczów ;)


Liczba myszek była poniżej dziesięciu, ale myszki wciąż się zmieniały. Dzięki temu nawet osoby, które miały lagi lub miały trudności z mapą, mogły uzyskać szybką pomoc szamana.

Na ciekawy pomysł wpadł później Binor tworząc piłki ciągle na jednej mapie, aby dać szanse na przejście mapy, ale z dużymi utrudnieniami. Tak mu się spodobał ten pomysł, że stworzył specjalny totem z piłkami. Mam nadzieję, że po zabawie od razu go zmienił, bo totem na zwykłych mapach mógł się okazać niepraktyczny.

Później impreza się zaczęła kończyć, a myszki rozchodzić. Na końcu zostały trzy myszki. Trzecia się przyłączyła w sumie po całym skakaniu przez mapki.



Zapraszam na kolejne takie skakanie po mapach :)

12 komentarzy:

  1. Ty to kochasz to skakanie po mapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogłam się doczekać aż dodasz tego posta =3 i się doczekałam !
    ~Wikociak mówi Mrauuu ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie czasem tak po mapkach poskakać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajoma coś o tym wie :)

      Usuń
    2. Znowu będę robić takie skakanie, ale niekoniecznie ze zdjęciami :)

      Usuń
  4. Znajoma tak to lubi, że raz tylko ze mną tak skakała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne mapy, szkoda, że się nie załapałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My czasem organizujemy takie rzeczy spontanicznie, na któreś się załapiesz :)

      Usuń