15 grudnia 2012

Top myszek!

Dziś o 18 odbył się Top Myszek. Były 3 kategorie:
1. Urocza myszka
2. Strój zimowy
3. Strój wigilijny

Uczestnicy, którzy brali udział:
1. Dafugpl
2. Nielot
3. Xdszalonaxd
4. Kasixd
5. Minicoin
6. Higgggggg
7. Shonnaa
8. Krysjanxd

(Numery zmieniłam moi drodzy uczestnicy, ponieważ 2 osoby mi odpadły).

Wygrały: Minicoin i Higgggggg (remis)







Drugie miejsce zajęła: Xdszalonaxd
Trzecie: Shonnaa

Dziękujemy za wzięcie udziału i gratulujemy zwycięzcom :D







 Później odbyła się impreza na której pojawiło się ponad 10 myszek :)



9 komentarzy:

  1. Mogliście mówić że robicie zdjęcie na którym będę.OKROPNIE WYSZŁAM XD.
    Blondiandzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdążyłam cię złapać :D
      Robię zdjęcia od tak z zaskoczenia ;)

      Usuń
    2. My zawsze robimy z zaskoczenia :D

      Usuń
  2. ja często jestem na imprezkach (nie konkursach) a nigdy nie ma mnie na zdjęciu xD. Chyba nie umiem wychwycić aparatu. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Następnym razem ci się uda :)

      Usuń
    2. Teraz ja oceniałam całość z Marzeniem, może następnym razem ;)

      Usuń
  4. Marzenie znasz jakieś fajne mapki? jak tak to plis podaj. :)

    OdpowiedzUsuń