21 grudnia 2012

Mapka świąteczna i Święta w plemieniu

Specjalnie dałam informację wcześniej na ten temat i przypominałam wraz z Natchnieniem co jakiś czas. Na początku zgłosił mi się Binor. W dniu konkursu zgłosiły mi się kolejne 2 osoby. Szkoda, że więcej osób nie wzięło udziału w konkursie.
Wygrał: Binor.
Ale nie dlatego, że był pierwszy, lecz dlatego, że ta mapa najbardziej spodobała się Znajomej. Niestety nie puszczałam kolęd na zwycięskiej mapie, bo nie było ekranu, a ja nie ściągnęłam wcześniej kolęd.

Mapki, które także były pokazane, nie należały do najgorszych. :)
Nielot
Kroplawodyy







Jeszcze jedna mapka była pokazana, ale zaliczę ją do zimowych.


Po ocenieniu mapek zaczęłam puszczać kolędy. Tak w sumie to zaczęłam to robić wcześniej. Dobre 3 godziny siedziałam w chatce plemiennej. Wszyscy słuchali kolęd, tańczyli do nich lub zbierali ser. 

 
 Mieliśmy 2 myszki, które wymyślały własne słowa do kolędy.

Zabawa była przednia, trwała do momentu, aż kilku osobom nie znudziło się słuchanie kolęd i chcieli oglądać coś z dużą ilością krwi. Nie wiem czy puścili, bo musiałam już iść :).


24 komentarze:

  1. Zawsze przegapię jakieś fajne imprezki xD, a tak się złożyło, że byłam dziś na zakupach świątecznych i nie mogłam przyjść. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sjishapl ja też niestety przegapiam niezapowiedziane imprezy :(
      Więc nie ty jedna :)
      Blondi andzi

      Usuń
    2. Następnym razem się załapiecie :)

      Usuń
  2. A informowałam o tym już jakiś czas wcześniej, że na koniec świata jest impreza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tylko ja o tym nie wiedziałam ,ale jak są jakieś inne nie zapowiedziane to mnie nie ma ,tylko czasami jak jestem w chatce plemiennej i ktoś robi tak z swojej zachcianki to jestem .

      Blondiandzi

      Usuń
    2. A często informuję na czacie plemiennym jak jestem, tylko, że w tym tygodniu nie mogłam tak być ;/

      Usuń
  3. Bałwan wygląda jak filozof

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie . Akurat wysłałam kod do mapki 21 grudnia kiedy je oceniałaś. No cóż... nie zdążyłam ;C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach nie napisałam na blogu, ale chodziło o do, bez 21. Następnym razem to napiszę. trochę późno mi wysłałaś :). Mnie wtedy już nie było w grze, więc nawet nie mogłabym zbytnio zobaczyć.

      Usuń
    2. ok To nie twoja wina. Po prostu ja mogłam wcześniej wysłać.Nie pomyślałam o tym , że już 21 będziesz sprawdzać. Trudno raz się obejdę . ;d

      Usuń
    3. Następnym razem bardziej sprecyzuję :)

      Usuń
  5. Pytałam sie ciebie czy aktualne ale nie odpowiedziałaś to co miałam zrobić ?
    A miałam taką fajną mapke =.=

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedziałam, ale pod natłokiem informacji mogłaś nie doczytać. Przecież na czacie ciągle pisałyśmy ze Znajomą, że czekamy na mapy. Kroplawodyy budowała mapę przed 19. Spytała się czy może, to dałam czas. Nie czytasz tego co jest na czacie plemiennym?

      Usuń
  6. Cześć, tutaj [jak na razie] Żąnierz Plemienny Takalew, mam pytanie kiedy [i czy będzie w ogóle] Wigilia Plemienna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajoma dziś ogłosiła,że nie będzie
      Wogule to może o tym napiszę jeszcze

      Usuń
    2. Niestety, nie urządzamy wigilii, raczej świąteczną imprezę. Wigilia to coś bardziej poważniejszego na grę. Bo to w końcu uroczysta kolacja, dzielenie się opłatkiem i dawanie prezentów. Nie da się tego odtworzyć w grze. Ale skoro tak bardzo pragniecie jakiejś świątecznej atmosfery, możemy urządzić świąteczną imprezę. Jedną już zrobiłam w piątek. Pamiętajcie, że sami także możecie puszczać muzykę jak i sami możecie to zoorganizować :). Nie wiem jak to będzie przed świętami, ale w wigilię może mnie nie być. W końcu trzeba uszykować kolację, na ten świąteczny czas ;)

      Usuń
  7. I chciałam powiedzieć że to grzech przerabiać kolędy -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tego nie traktuję jak grzech, ale widocznie, ja byłam inaczej wychowana :)

      Usuń
  8. Jak by ktos z poza shamanow plemiennych i prowadzacych bloga urzadzil impreze to mozna samemu zrobic zdjecia a pozniej przeslal komus z nich to dadza to na blooga? I mozna bez wiedzy shamanow plemiennych urzadzac imprezy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można urządzać samemu. Zdjęcia wysyłajcie najlepiej mnie. Tak jak ten najnowszy post. Ja nie byłam na tej imprezie, Wikociak przesłała mi zdjęcia i umieściłam to na blogu. Moja poczta to marzenie@opoczta.pl

      Usuń
    2. Ja tak bardzo chciałam wpaść ale moja mama robiła porządki i nie mogłam :( A specjalnie robiłam mapke ;pp

      Usuń
    3. Szkoda, że cię nie było. :)

      Usuń
  9. Było bardzo fajnie... słuchanie kolęd :)

    OdpowiedzUsuń