15 grudnia 2012

Imprezka po konkursie ;)

Po dzisiejszym konkursie zorganizowałam imprezę ( konkurs wygrałam razem Higgggg, dzięki za głosy XD) Było dużo tańców i śmiechu:


Na początku było mało myszek ale potem impreza się rozkręciła ;-))
Była bitwa na śnieżki ;D


Tańczyliśmy do wzruszających,śmiesznych i najlepszych piosenek:


Mam nadzieję, że wam się podobało ;). Pisaliście,że to cudowne plemię i wspaniała impreza ;-). Miło mi słysząc takie pochwały dla plemienia naszej kochanej Marzenie. 21.12.2012 po konkursie na chatkę plemienną, również zrobię imprezę.Tym razem na zwycięskiej mapie. Napiszcie czy to dobry pomysł. A mam jeszcze jeden XD. Co sądzicie o zorganizowaniu Wigilii Plemiennej ? Ja myślę, że byłoby fajnie i ciekawie ;-). W komentarzach piszcie opinie o tych dwóch "maksymach" XD.

Pozdrawiam

Minicoin

25 komentarzy:

  1. Wigilia Plemienna u nas?! Fajnie na pewno bd tylko musicie ustalić godzinę by wszystkim pasowało i datę. Najlepiej by było gdyby w tej wigilii był konkurs na plemiennym baffbocie do kilku tam punktów i można by było coś wygrać. :D Ten pomysł na wigilie nawet nawet fajnie się zapowiada. Powodzenia w planowaniu xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kilka osób mi o tym mówiło, ale sobie tego nie wyobrażam. Raczej nie będzie konkursów na baffbocie, bo to szerzenie wojny, a na wigilii szerzy się pokój i miłość :)

      Usuń
  2. Dobry pomysł jest z tym , żeby zrobić imprezę na zwycięskiej mapce. Może to być też 2 nagroda dla zwycięzcy. Wigilia plemienna była by fajnym pomysłem. Tylko jak ją zorganizować?? Jak już to można puścić kolędy na ekranie. A reszta??

    PS. Może wcześniej już wpadłaś na pomysł , by była wigilia plemienna , ale słyszałam jak ktoś inny też mówił o takim czymś. Jeśli naprawdę pierwsza to wymyśliłaś to ok. , ale jak usłyszałaś to od jakiejś myszki to jej podziękuj , a jeśli nie wiesz kto ci podał ten pomysł to napisz , że jakaś myszka miała taki pomysł xD. Nie zrozum mnie źle , że mam do Ciebie pretensje o to czy coś . :D


    Dużo się napisałam jak na komentarz xD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi ciężko to sobie wyobrazić (wigilia).
      Cieszę się, że impreza wszystkim się podobała ;). To był dobry pomysł. Niestety mój internet nie zgadzał się na granie przez przeglądarkę i musiałam zejść!. Już i tak ledwo przeprowadzałam ten pomysł. Gdyby nie Znajoma, mogłoby być różnie. Ona mi bardzo pomogła :).
      Ktoś to wcześniej wymyślił, było kilka osób z tym samym pomysłem. :)

      Usuń
  3. 1. Nwm co to za konkurs z tą mapą.
    2. Fajny pomysł z Wigilią ,tylko żeby nie był w Wigilie XD.Bo taki zwyczaj że jadę do babci :) .
    Blondiandzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą mapką na tych zdjęciach? Żaden. To była impreza :)
      W wigilię nie będziemy robić bo to nietakt. Wigilię się spędza z rodziną a nie przed komputerem :D

      Usuń
    2. Ale dużo komentarzy XD. Cieszę się, że wam się podobało ;p

      Usuń
    3. Ty nie widziałaś ile komentarzy było pod postem trening :D 19! XD. Ja i Binor tak sobie komentowaliśmy :)

      Usuń
    4. Raczej nikt nie spędza wigilii przed komputerem i mam taką nadzieję. :D

      Usuń
    5. Też mam taką nadzieję :)

      Usuń
  4. Ja od nikogo nie zgapiłam tego pomysłu ;pp sama to wymyśliłam.Nie wiedziałam,że inne osoby też o tym myślały. Trochę chamski ten komentarz ;((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę był nie miły. Dużo osób wpadło na ten sam pomysł :). ale trzeba się zastanowić jak to dokładnie wymyślić ;)

      Usuń
    2. Minicoin , przecież nie chciałam Cię obrazić , czy coś w tym stylu. Po prostu napisałam , że inni też wpadli na ten sam pomysł , a jeśli od nich nie zgapiłaś to dobrze. :) Nie osądziłam Cię od razu , że zgapiłaś od innych. Jeśli naprawdę Cię to uraziło to przepraszam.

      Usuń
    3. Przyjmuje przeprosiny ;-)

      Usuń
    4. Dobrze, że się wyjaśniło :)

      Usuń
    5. Mam ulgę. ;p

      Usuń
  5. Myślę , że najpierw trzeba ustalić co się robi w prawdziwą wigilię , a później ustalić co by było możliwe do zrobienia w plemieniu. Chyba można tylko kolędy puszczać xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspólne słuchanie kolęd to już lepszy pomysł od wigilii :)

      Usuń
    2. Ja sobie nie wyobrażam wigilii :)

      Usuń
    3. Ja myślałam o wspólnym słuchaniu kolęd, a nie o wigilii

      Usuń
    4. To już jest lepszy pomysł :)

      Usuń
    5. No dlatego spodobał mi się pomysł Anonimowego wyżej :)

      Usuń
    6. Też mi się podoba, zobaczymy jak to będzie. Trzeba poszukać kolęd :)

      Usuń
    7. Można kolędy szukać na bieżąco.

      Usuń
  6. Nie rozumiem po co wigilia w grze... To bezsensu.

    OdpowiedzUsuń